• شناسه خبر : 46709
  • تاریخ انتشار : 05 بهمن 1399 - 01:27

استاندار اردبیل گفت: اقدامات بسیار خوبی در امامزاده صدرالدین(ع) انجام یافته که این امامزاده را به قطب فرهنگی اردبیل تبدیل می‌کند.

اکبر بهنامجو

اکبر بهنامجو صبح امروز در بازدید از امامزاده صدرالدین(ع) و جلسه با هیئت امنا امامزاده در اردبیل اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در امامزاده صدرالدین(ع) انجام یافته که این امامزاده را به قطب فرهنگی اردبیل تبدیل می‌کند.

وی گفت: نماکاری جلوی امامزاده به صورت بسیار زیبا به همت مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل و هیئت امناء زحمتکش امامزاده در حال تکمیل است.

ستوده ادامه داد: احداث سرویس های بهداشتی  امامزاده با بیش از ۵۰ دهنه در حال تکمیل است.

استاندار اردبیل گفت: در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) تعداد ۳۰ هزار پرس غذای گرم از محل درآمد موقوفات و کمک‌های خیرین تهیه و در روستاهای محروم و حاشیه شهر اردبیل توزیع شد.

وی ادامه داد:گرامیداشت مراسم شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی،مراسم نهم دی ،شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها همراه با مراسم سخنرانی و مداحی و احسان برای زائرین با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله اقداماتی است که انجام یافته است.

استاندار اردبیل ادامه داد: طرح جامع امامزاده طراحی و آماده شده است و در فاز دوم طبق طرح مصوب توسعه امامزاده پیش خواهد رفت.

بهنامجو افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری که فرمودند:بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، با اقدامات خوبی که با پیگیری اوقاف و امورخیریه  در حوزه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام یافته قطعاً به زودی شاهد تبدیل این امامزاده به قطب فرهنگی اردبیل خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up