• شناسه خبر : 60586
  • تاریخ انتشار : 22 آذر 1400 - 12:51

شهردار گرمی از فعال شدن پروژه عمرانی سیل بند ساحلی شهر گرمی خبر داد.

پروزه عمرانی

 

سید عباس حسینی در بازدید میدانی از پروژه احداث دیوار حائل ساحلی ضمن اعلام فعال شدن پروژه افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری و مشکلات پیش آمده پروژه عمرانی ساحلی که شامل عملیات اجرایی احداث دیوار حائل که با مشارکت بنیاد علوی در حال اجرا می باشد متوقف شده بود با پیگیری های لازم دوباره فعال شد.

وی گفت: بدلیل اهمیت موضوع و مطالبات شهروندان جهت اجرای کامل و سریع پروژه و همچنین مخاطراتی که در پی توقف این پروژه برای شهروندان بخصوص ساکنین محله ساحلی پیش می آمد و از طرفی مسدود شدن معبر ضلع غربی که مشکلاتی برای شهروندان پیش آورده فعال نمودن این پروژه جزو برنامه های اولویت دار در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار گرمی افزود: با حل نمودن قسمتی از مشکلات منابع اعتباری ، مجددا پروژه فعال گردید و با همکاری ویژه بنیاد علوی که در پروژه های عمران شهری بصورت مشارکتی شهرداری را همیاری می نمایند و گامی مهم در زدودن چهره محرومیت از این شهر مرزی و ولایتمدار برداشته اند.

حسینی افزود: پیش بینی میشود پروژه عمرانی ساحلی شهر نیز طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده تکمیل و جهت بهره برداری در اختیار شهروندان فهیم و قدرشناس قرار گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up