• شناسه خبر : 61499
  • تاریخ انتشار : 13 دی 1400 - 01:29

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مستند «قاسم» در سینما انقلاب اردبیل، امروز ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۸:۴۵ اکران می‌شود و دیدن این مستند برای عموم مردم رایگان است.

قاسم سلیمانی

عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۱۳ دی‌ماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مستند «قاسم» در سینما انقلاب اردبیل، امروز ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۸:۴۵ اکران می‌شود و دیدن این مستند برای عموم مردم رایگان است.

وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و شهید سلیمانی، بیان کرد: امیدواریم با استقبال خوب هم‌استانی‌ها شاهد نمایش این مستند در استان باشیم.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: این مستند به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی مهدی فارسی اکران می‌شود.

بحرالعلومی افزود: زندگی سراسر معنوی و ایثارگرانه این شهید والامقام جای بسی تأمل و تعمق دارد که امیدواریم با دیدن مستند قاسم بیش از گذشته از زوایای زندگی این رشید مرد دلاور جبهه‌های حق علیه باطل مطلع و آگاه شویم.

بحرالعلومی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهیدانی همچون شهید سلیمانی هستیم که با جان و دل امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان آورده‌اند و برای مردم زندگی پر از امنیت و آرامش را رقم زده‌اند که ترویج  و نهادینه‌سازی این موضوع در حال حاضر حائز اهمیت و قابل توجه است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up