• شناسه خبر : 62814
  • تاریخ انتشار : 14 بهمن 1400 - 01:05

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از تصویب طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگین شهر – سربند خبر داد و گفت:در جلسه اعضای کمیسیون، دستورالعمل اجرایی قانون نظم بخشی از مقررات مالی دولت، طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگین شهر – سربند و هم‌چنین محور امیرکندی – گرمی – بیله‌سوار و بزرگراه های استان با اولویت جلب مشارکت بخش خصوصی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

زیرگذر

داود شایقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رشد ۲.۵ برابری بودجه توسعه بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی استان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به اهمیت توسعه‌ی جاده‌ای در استان، برای چهارخطه کردن محورهای اردبیل – سرچم، رضی – امیرکندی، اردبیل – مشگین شهر – پارس آباد، سربند – مشگین شهر و محور کلور – درام اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مبلغ سرمایه‌گذاری این طرح توسط کارگروهی متشکل از امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی، امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش و امور نظام فنی و اجرایی، مشاورین و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور تامین می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از تصویب طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگین شهر – سربند خبر داد و گفت:در جلسه اعضای کمیسیون، دستورالعمل اجرایی قانون نظم بخشی از مقررات مالی دولت، طرح بهسازی و احداث باند دوم سه راهی مشگین شهر – سربند و هم‌چنین محور امیرکندی – گرمی – بیله‌سوار با اولویت جلب مشارکت بخش خصوصی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

شایقی تصریح کرد: در این مصوبه بر رعایت تکالیف زیست محیطی و رعایت تکالیف پدافند غیرعامل تاکید شده است.

شایقی اضافه کرد: در جلسه‌ای که آبان ماه سال‌جاری با شورای اقتصاد برنامه و بودجه کشور داشتیم، مقرر شده بود تا علاوه بر پروژه سربند به مشگین شهر اعتبارات لازم برای محور رضی – امیرکندی – گرمی به بیله سوار اختصاص یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل عنوان کرد: این طرح از طریق سامانه اطلاعات این پروژه‌ها در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت تا مشکل اعتباری حل شود.

شایقی ادامه داد: ما در سال‌جاری موفق شدیم تا برای برخی از طرح‌ها مجوز ماده ۲۳ بگیریم که از جمله این طرح‌ها دوبانده سربند به مشگین‌شهر، سد هشجین، فاضلاب نمین و همچنین ردیف اعتباری برای پروژه ریلی اردبیل – پارس‌آباد بوده که در بودجه ۱۴۰۰ و در پیوست لحاظ شده است.

وی از افزایش ۷۷ درصدی اعتبارات استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد: با تلاش مشترک استاندار اردبیل، نمایندگان و برخی از مدیران جذب اعتبارات سال ۱۴۰۰ شروع شده و به سرعت زمینه تخصیص این منابع را شاهد خواهیم بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up