• شناسه خبر : 62986
  • تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400 - 12:56

مدیرکل تعاون اردبیل گفت: ۶۲ طرح با اشتغالزایی ۵۴۱ نفر نیازمند تأمین اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هستند که امیدواریم هر چه سریعتر با تخصیص این منابع تفاهمنامه به سرانجام برسد.

اشتغال صنایع دستی

بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: بر اساس تفاهمنامه امضا شده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق کارآفرینی امید، ما ۴۰۰ طرح را از طریق ادارات تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی به صندوق کارآفرینی امید در استان ارجاع دادیم که بخش زیادی از این منابع پرداخت شده است.

وی به پایش طرح‌ها و تعیین تکلیف طرح‌های باقیمانده اشاره کرد و گفت: ۶۲ طرح با اشتغالزایی ۵۴۱ نفر نیازمند تأمین اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان هستند که امیدواریم هر چه سریعتر با تخصیص این منابع تفاهمنامه به سرانجام برسد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ضرورت پرداخت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار با اولویت تعیین تکلیف طرح‌های نابسامان را یادآور شد و تصریح کرد: از طریق ستاد مرکزی مجوز لازم در این زمینه اخذ شده و انتظار می رود منابع مورد نیاز نیز از طریق صندوق به سرعت تأمین شود.

رحیم‌زاده به سفر مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به استان و بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام و دارای نقصان اجرایی اشاره کرد و افزود: گلایه برخی از صاحبان طرح مبنی بر تقسیط زودهنگام واحدهای تولیدی قبل از بهره‌برداری است که انتظار می رود صندوق مدت زمان دوران مشارکت را افزایش داده و امکان بهره‌برداری طرح‌ها را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قبل از اتمام طرح شروع تقسیط تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان امکان‌پذیر نیست و از همین رو انتظار داریم تا صندوق کارآفرینی امید تقسیط تسهیلات پرداختی را بعد از اتمام پروژه و به تناسب شرایط طرح‌ها انجام دهد تا متقاضیان از این وضعیت نارضایتی نداشته باشند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up