• شناسه خبر : 62996
  • تاریخ انتشار : 19 بهمن 1400 - 01:25

مدیرعامل کارآفرینی امید گفت: سرمایه گذاری را در اردبیل تسریع می‌کنیم.

سرمایه گذاری

نعمت‌الله رضایی اظهار کرد: دولت سیزدهم با کلید واژه‌های ارزشمند تلاش می کند تا در بخش اقتصادی تحول عظیمی را در کشور رقم بزند که از جمله این کلید واژه‌ها اشتغال، حمایت از طرح‌های کارآفرینی، راه‌اندازی نهضت احیای واحدهای اقتصادی، توجه به معیشت، روستاها و زنان کارآفرین است که در همه این بخش‌ها برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در حال انجام است.

وی یکی از رویکردهای دولت سیزدهم را کنترل تورم و تقویت رشد اقتصادی تا هشت درصد در کشور اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه دهه چهارم انقلاب دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری شده، از همین رو قرار است در سال آینده با تصویب مجلس صندوق پیشرفت و عدالت راه‌اندازی شود.

هدف اصلی صندوق تسهیل‌گری در حوزه سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان است

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: هدف اصلی این صندوق تسهیل‌گری در حوزه سرمایه‌گذاری برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است تا با منابعی که به صورت ملی و استانی تأمین خواهد شد امکان حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم آید.

رضایی افزود: افزایش بهره‌وری و سرمایه‌گذاری روش‌های مطمئن در تقویت نظام اقتصادی جوامع است که بخش عظیمی از این مأموریت بر عهده بنگاه‌های خرد و کوچک گذاشته شده و انتظار می رود در استان‌ها نیز به تناسب وضعیت کشوری به دور از نگاه تمرکزگرایی تقویت این صندوق‌ها رقم بخورد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up