• شناسه خبر : 64067
  • تاریخ انتشار : 21 اسفند 1400 - 02:51

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل  از جان باختن ۳ بیمار جدید مبتلا به بیماری در ۲۴ ساعت گذشته استان اردبیل خبر داد.

پی سی آر کرونا

علی محمدیان اردی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل  از جان باختن ۳ بیمار جدید مبتلا به بیماری در ۲۴ ساعت گذشته استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر استان اردبیل روزهای شکننده کرونایی را تجربه می‌کند به طوری که ۳۹ نفر از هم استانی‌هایمان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری بوده که حال عمومی آنان وخیم گزارش شده است.

‎ وی به بستری ۱۵۲ بیمار همزمان در بیمارستان‌های استان اردبیل، اشاره کرد و افزود: در ۲۴ ساعته گذشته ۱۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری شدند که با این روند ضروری است تا مردم در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از بهبودی نسبی و ترخیص ۲۲ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در اردبیل خبر داد و گفت: امیدواریم با افزایش آمار بهبود یافتگان در هفته اخیر ظرفیت تخت‌های بیمارستانی نیز افزایش یابد.

محمدیان بیان کرد: هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین شهر، خلخال، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و شهرستانهای بیله سوار، اصلاندوز، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار دارند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up