• شناسه خبر : 66059
  • تاریخ انتشار : 21 خرداد 1401 - 03:40

سفارش طراحی سایت فروشگاهی یکی از پردرخواست ترین سفارش ها برای طراحی سایت است چون اکثر افرادی که سایت راه اندازی می کنند قصدشون کسب…

R13 105

سفارش طراحی سایت فروشگاهی یکی از پردرخواست ترین سفارش ها برای طراحی سایت است چون اکثر افرادی که سایت راه اندازی می کنند قصدشون کسب درآمد از سایت است پس یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی می کنند تا بتونند از طریق فروش محصولات در سایت درآمد خود را افزایش دهند و به تعداد افراد بیشتری خدمات دهی کنند.

چند نوع وبسایت فروشگاهی داریم؟

زمانی که صحبت از سفارش طراحی سایت فروشگاهی می شود بسیاری از افراد فکر می کنند منظور وب سایت فروشگاهی برای محصولات فیزیکی است اما در حالی که ما برای محصولات آموزشی هم نیاز به فروشگاه اینترنتی داریم پس تا اینجای کار 2 نوع وبسایت فروشگاهی داریم

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت آموزشی

اما ایا سیستمی وجود دارد که از هردو این فروشگاهی اینترنتی پشتیبانی کند؟ در پاسخ باید بله گفت چون ما می تونیم با استفاده از وردپرس و افزونه فروشگاهی ووکامرس هردو این سایت رو راه اندازی کنیم و هر امکاناتی که دوست داشتیم برای آنها سفارش سازی کنیم.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

اما می رسیم به بخش جذاب وردپرس اگر با وردپرس اشنایی ندارید حتما دوره رایگان آموزش وردپرس سایت کیت وردپرس رو مشاهده کنید و از جلسات ویدیویی آن برای آشنایی با وردپرس استفاده کنید.

حالا که با وردپرس آشنا شدید اگر مزیت های سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس رو هم بدونید بد نیست. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس مزیت های زیادی داره که چند نمونه آن را در بخش پایین توضیح می دهیم.

مزیت های سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

یکی از بهترین مزیت های سفارش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس نیاز نداشتن به کدنویسی است یعنی شخصی که برای شما با استفاده از وردپرس سایت طراحی می کند با استفاده از ابزارهای معروف آماده سایت شمارو آماده و تحویل می دهد و بعد شما دچار مشکلات سردرگمی نمی شوید حالا دلیل آن چیست؟

زمانی که شما یک سایت اختصاصی و کدنویسی شده از صفر سفارش می دهید بعداً برای برخورد به مشکلات به برنامه نویس اون سایت نیاز همیشگی خواهید داشت چرا که فقط خود طراح سایت میدونه چه کدهایی داخل سایت شما زده و هر کد چه کاربردی داره

اما طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس بسیار ساده تر از این حرفاست چون اکثر ابزارهای که برای این سیستم استفاده می شود ابزارهای معروف و آماده است آموزش های زیادی برای آن نوشته شده است و شما با یک سرچ می تونید به راحتی مشکلات خودتون رو حل کنید.

R13 106

خودتون تغییرات رو انجام دهید

دلیل بعدی استفاده از وردپرس انعطاف پذیری بسیار ساده آن است یعنی شما می تونید خودتون بعداً وبسایتتون رو سفارش سازی کنید و بخش های مختلف رو کم یا اضافه کنید تقریبا برای تمام کارها داخل وردپرس یک افزونه نوشته شده و شما نیازی به کدنویسی زیاد ندارید.

رایگان بودن و آپدیت ساده و امن

از اونجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است شما می تونید بدون هزینه آن را آپدیت کنید و از بروزرسانی های خفنی که از اطراف دنیا توسط افراد حرفه ای انجام می شود استفاده کنید.

کارهای مهم بعد از سفارش طراحی سایت

خیلی از افراد فکر می کنند بعد از اینکه سایت رو طراحی کردند محصولاتشون رو داخل سایت اضافه می کنند و از هفته دوم مشتری ها داخل سایت صف می کشند در حالی که اصلا اینطور نیست شما برای رسیدن به درآمد از سایت حداقل باید 3 ماه زمان بزارید و به صورت مستمر روی فروشگاه اینترنتی خودتون کار کنید.

اما سوال مهم اینجاست که چطور می تونیم از طریق سایت مشتری جذب کنیم و محصولات رو بفروشیم؟ اینجاست که بحث سئو پیش می آید و شما باید از سئو برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده کنید تا مشتریان از طریق سرچ گوگل شمارو پیدا کنند.

سئو چیست و چطور باید از آن استفاده کرد؟

سئو یا SEO به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو است یعنی شما باید وبسایتتون رو بعد از راه اندازی برای موتورهای جستجو مثل گوگل بهینه سازی کنید تا زمانی که کاربر محصولی در گوگل سرچ می کند وبسایت شما در نتایج بالاتر نمایش داده شود و کاربر وارد سایت شما شود.

چطور باید سایت رو سئو کنیم؟ برای سئو کردن سایت شما 2 راه دارید یا باید وبسایت خود را به یک سئوکار بسپرید یا خودتون سئو رو یاد بگیرید و روی سایتتون اعمال کنید.

در بحث سئو چهار رکن اصلی داریم تولید محتوا، بهینه سازی تکنیکال سایت، لینک سازی داخلی و آموزش لینک سازی خارجی ، همه این موارد رو باید به درستی و به صورت اصولی روی سایت خودتون پیاده سازی کنید تا بتونید به نتایج اول گوگل برسید.

برای یادگیری کامل آن هم می تونید از دوره جامع آموزش سئو kitwp.com استفاده کنید برای دسترسی به این دوره عنوان آن را در گوگل جستجو کنید.

متخصص طراحی سایت

برای استفاده از تخصص دیگران اینستاگرام یک جای عالی است شما می تونید با پیام دادن به دیگران در این فضا از آنها کمک بگیرید مثلا پیج اسحاق شفایی مدیر سایت کیت وردپرس یکی از بهترین پیج های طراحی سایت است که به شما می تونه کمک زیادی کنه

RE13 126

پیج اسحاق شفایی : @Eshagh_Web

جمع بندی سفارش طراحی سایت فروشگاهی با کیت وردپرس

خب در این مقاله توضیح دادیم که چند نوع فروشگاه اینترنتی داریم و به چه شکلی میشه راحت آن را پیاده سازی کرد سپس سراغ مزیت های استفاده از وردپرس رفتیم و در نهایت گفتیم که بعد از راه اندازی سایت باید سراغ بهینه سازی یا سئو سایت برویم تا در نتایج گوگل رشد کنیم و از طریق گوگل ورودی بگیرم که این ورودی ها در نهایت تبدیل به فروش می شود.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up