• شناسه خبر : 66247
  • تاریخ انتشار : 30 خرداد 1401 - 01:05

 پرند نام یکی از شهر های کوچک میباشد که در اطراف تهران است و در سال های اخیر با رشد جمعیت روبرو شده است و افراد زیادی برای خرید املاک در آن اقدام کرده‌اند.

R13 144

فرصت عالی برای خرید املاک فاز 5 پرند

موقعیت دقیق قرار گیری شهر پرند در شهرستان رباط کریم بوده و در مجاورت فوتبال بین المللی امام خمینی قرار گرفته است و در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب تهران و در مسیر آزادراه تهران ساوه میباشد.

بسیاری از افراد برای خرید املاک و مستقر شدن در پرند نگران تردد به پایتخت هستند چرا که به دلایلی زیادی نیاز است که مداوم به پایتخت بروند و امورشان را انجام بدهند ولی جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که امکان رفت و امد به شیوه ای مختلف در پرند وجود  دارد.

پرند از چندین فاز مختلف تشکیل شده است؛ فاز ۵ پرند در محله فاز ۵ و در بلوار جمهوری اسلامی میباشد و به صورت دقیق از نظر موقعیت جغرافیایی فاز5 پرند به مراکزی چون فروشگاه زنجیرهای رفاه کوزو ۵ و دادسرای عمومی و انقلاب پرند و مرکز واکسیناسیون درمانگاه شهید قاسم سلیمانی و شرکت عمران پرند و درمانگاه شبانه روزی سلام واقع شده است.

فاز ۵ از نظر مساحت حدود ۱۴۳۳ هکتار بوده است و به صورت کلی ۲۸۲۴۸ واحد مسکن مهر در این فاز قرار گرفته است. می توان گفت با توجه به این مساحت و تعداد واحدهای که در آن ساخته شده ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در آینده خواهد داشت. برای خرید و فروش املاک فاز ۵ پرند میتوانید از مشاوره املاک پرند مسعود مرادی استفاده کنید.

فاز ۵ پرند شامل پروژه‌های مسکن مهر می باشد و مانند فاز ۴ تمرکز آن بر روی آپارتمان های مسکن مهر است؛ اداره این آپارتمان ها که به صورت بلوک بندی هستند به واسطه هیئت مدیره ای انجام میشود. یکی از قدیمی ترین منطقه هایی که در فاز ۵ شهر پرند وجود دارد منطقه‌ای با عنوان کوزو می باشد که امروزه آن را با عنوان شهرک آفتاب میشناسند. در صورت تمایل برای خرید آپارتمان از املاک شهر پرند فاز 5 معتبر و شناخته شده استفاده نمایید.

R13 145

 خرید و فروش مسکن مهر فاز5 پرند

از مزیت های ویژه ای که در شهر پرند وجود دارد می توان به پایین بودن هزینه مسکن در آن نسبت به پایتخت اشاره کرد و البته برای استعلام دقیق قیمتها میتوانید از املاک شهر پرند فاز۵ نظیر املاک پرند با مدیریت مسعود مرادی استفاده کنید.

شهر پرند دلیل نزدیک بودن به فرودگاه امام خمینی و همچنین قرار گرفتن آن در کنار کوه و داشتن آب و هوای تمیز و خنک افراد زیادی را ترغیب می کند تا از شلوغی های تهران رها شوند و در شهری کوچک با مسافتی کم در کنار تهران مستقر شوند تا اگر نیاز به تردد مداوم به پایتخت داشتند به راحتی این کار امکان پذیر باشد؛ البته چندین شرکت صنعتی در پرند احداث شده و می‌تواند شرایط خوبی را از نظر کسب و کار ایجاد کند و تمامی این موارد در کنار موقعیت قرارگیری منطقه پرند موجب می‌شود تا یکی از بهترین منطقه ها برای سکونت و حتی سرمایه گذاری و کسب و کار محسوب شود.

قیمت املاک در پرند

این نکته را به خاطر داشته باشید که در فازهای ۲ و ۳ خدمات شهری بیشتر با امکانات رفاهی زیادتری به نسبت فازهای دیگر ارائه می شود و خانه های ویلایی دو یا سه طبقه با فضای سبز اختصاصی در این فازها وجود دارد و می‌توان گفت که گران ترین فازهای پرند هستند ولی فازهای صفر و یک از نظر جمعیت نسبت به فازهای دیگر کمتر هستند و منزل های شخصی ساز در آن وجود دارد که طبقات کمتری دارند و قیمت ملک در فازهای صفر و یک نسبت به فاصله دو و سه کمتر است.

با توجه به اینکه در دیگر فازها نظیر فاز پنج مسکن مهر قرار گرفته است می توان با هزینه کم تری برای خرید آپارتمان اقدام کرد.

لیست پروژه های فاز 5 پرند

در ادامه می‌توانید اسامی پروژه ها، شرکت ها، خیابانها و کوچه های مسکونی که در فاز ۵ پرند ساخته شده اند را مشاهده نمایید:

پروژه مپسا ۵ فاز ۵ پرند، پروژه شهرک آفتاب ( کوزو ۵) فاز ۵ پرند، پروژه کندلوس فاز ۵ جنوب پرند، پروژه زیرساخت آرین فاز ۵ جنوب پرند، پروژه ریحانه فاز ۵ جنوب پرند، پروژه پرشین فاز ۵ جنوب پرند، پروژه ایران تایر فاز ۵ جنوب پرند، پروژه عمران البرز فاز ۵ جنوب پرند، پروژه تماس فاز ۵ جنوب پرند، پروژه ستاد نماز جمعه فاز ۵ جنوب پرند، پروژه آرکو پات فاز ۵ جنوب پرند، پروژه سازان بتن فاز ۵ جنوب پرند، پروژه عمارت گستر اوج فاز ۵ جنوب پرند، پروژه رنج و گنج فاز ۵ جنوب پرند، پروژه سامان فاز ۵ جنوب پرند.

نام دیگر پروژه‌های موجود در فاز ۵ جنوب پرند عبارتند از: پروژه نیلوفر، پروژه آمیتیس سازه، پروژه گل مریم، پروژه همگام، پروژه ۳۳ توپخونه، پروژه ۲۳ ارتش، پروژه ارشاد، پروژه مجتمع گلایل، پروژه شهید شیرودی، پروژه شرکت نفت، پروژه سفیران صلح، پروژه نقاشان، پروژه رنگین کمان ،پروژه میثاق،  پروژه هاتل و بلوار حمیدی فاز ۵ شمال.

نام خیابان ها در فاز 5 پرند

خیابان و بلوار حمیدی فاز ۵ شمال، خیابان مهدی فاز ۵ شمال، خیابان پوریای ولی فاز ۵ شمال، خیابان شهلا فاز ۵ شمال، خیابان دانش فاز ۵ شمال، خیابان صیاد شیرازی فاز ۵ پرند، خیابان همت فاز ۵ پرند، خیابان بلوار امام رضا فاز ۵ پرند، خیابان نجفی رستگار فاز ۵ ،خیابان محلاتی فاز ۵ پرند، خیابان و بلوار بابایی فاز ۵ ،خیابان نسا فاز۵ جنوبی، خیابان قدر فاز۵ جنوبی، خیابان دستواره فاز ۵ پرند، خیابان علم الهدی فاز ۵ پرند، خیابان جهان آرا فاز ۵ ،خیابان بقایی فاز ۵  و خیابان باکری فاز ۵.

کوچه هایی که در فاز ۵ پرند هستند نیز با نام های نسترن ارکیده، یاس، کوکب، لاله ،شقایق، اقاقیا، زنبق و نرگس میباشد.

خرید املاک فاز 5 پرند

در صورتی که می خواهید برای خرید املاک شهر پرند فاز ۵ اقدام کنید می توانید با مراجعه به بنگاه املاک فاز۵پرند و املاک پرند پیرا مید بهترین ملک را خریداری کنید.املاک و سرمایه گذاری پرند توانسته است در حوزه خرید آپارتمان و فروش آن و البته مشاوره تخصصی و ارائه خدمات از طراحی تا ساخت و دکوراسیون واحد در شهر جدید پرند موفق باشد و با تجربه ای کاری خود و استفاده از مشاورین مختصص و کاربلد رضایت مشتریان عزیز را بدست بیاورد.

 شماره های تماس املاک پرند

  تماس با ما املاک پرند

09106667004

02156953700

02156953800



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up