• شناسه خبر : 66292
  • تاریخ انتشار : 02 تیر 1401 - 01:10

مدیرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل، با بیان اینکه از ابتداي سال‌جاری تاکنون بيش از ۲۷۰۰ تفاهم‌نامه همكاري با مشتركان صنعتي، كشاورزي، اداری و مراکزCNG منعقد شده است، گفت: پيش‌بيني مي‌شود حدود 80 مگاوات صرفه‌جویی در این بخش‌ها صورت گیرد.

دکل برق

“حسین قدیمی” اظهار داشت: از اين تعداد تفاهم‌نامه، 400 مورد در بخش صنايع، 300 مورد ادارات، 2 هزار مورد چاه كشاورزي و 70 مورد جايگاهCNG  بوده است.
وی با بیان اینکه سال‌ گذشته در راستاي مديريت مصرف برق، حدود هزار و 200 تفاهم‌نامه با مشتركان منعقد شد، افزود: با همکاري صنايع، کشاورزان و ادارات استان اردبيل، 60 مگاوات صرفه‌جويي در سال گذشته انجام شد.
مدیرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل، بیان کرد: بيش از سه ميليارد و 500 ميليون تومان به مشتركان همكار در كاهش پيك تابستان سال گذشته، پاداش پرداخت شد.
وي افزود: امسال نیز به آن دسته از مشترکان صنعتی که در بازه زمانی یکم خرداد ماه تا ۳۱ شهریورماه مصرف خود را کاهش دهند، متناسب با مقدار کاهش مصرف و روز‌های همکاری پاداش تعلق می‌گیرد.
قدیمی هم چنين به اطلاعيه جديد شركت توانير در خصوص بهره‌‌مندي مشتركان كشاورزي از برق رايگان اشاره كرد و افزود: كليه كشاورزان مي‌توانند با عدم استفاده از برق چاه‌هاي كشاورزي به مدت 5 ساعت در بازه زماني 11 تا 18 (كه در تفاهم‌نامه همكاري درج مي‌شود) و انتقال زمان آبياري به ساعات ديگر، از برق رايگان در مابقي ساعات شبانه روز استفاده نمايند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up