• شناسه خبر : 10241
  • تاریخ انتشار : 02 مرداد 1398 - 12:57

استاندار اردبیل گفت: فرودگاه پارس آباد مغان جایگاه سوخت‌رسانی برای پروازها ندارد و به‌دلیل نبود توجیه اقتصادی برای ناوگان هوایی، پروازهای تهران به پارس آباد با سرنشین کم‌تر صورت می‌گیرد.

اکبر بهنام جو

به گزارش شهرخوان، استاندار اردبیل گفت: در فرودگاه پارس آباد مغان جایگاه سوخت‌گیری وجود ندارد که آماده همکاری و مشارکت در ایجاد این جایگاه و حل مشکل ناوگان هوایی هستیم.

اکبر بهنام‌جو در دیدار با مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی کشور اظهار کرد: آماده همکاری و مشارکت در ایجاد جایگاه سوخت‌گیری در فرودگاه پارس آباد مغان هستیم.

وی افزود: فرودگاه پارس آباد مغان جایگاه سوخت‌رسانی برای پروازها ندارد و به‌دلیل نبود توجیه اقتصادی برای ناوگان هوایی، پروازهای تهران به پارس آباد با سرنشین کم‌تر صورت می‌گیرد.

فرودگاه

استاندار اردبیل بیان کرد: این موضوع باید به طور اساسی حل شود و برای تحقق این امر، مشکلات و موانع موجود در فرودگاه پارس آباد به مدیر عامل پخش فرآورده‌های نفتی کشور اطلاع‌رسانی شد.

ایجاد جایگاه سوخت‌رسانی در فرودگاه پارس آباد مغان

وی گفت: ایجاد جایگاه سوخت‌رسانی در فرودگاه پارس آباد مغان با قول مساعد مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی ایران در آینده محقق می‌شود.

دریافت حق و حقوق عشایر مغان از شرکت کشت و صنعت

استاندار اردبیل در ادامه ضمن دیدار با محسن حاجی میرزایی، دبیر هیات دولت بر موضوع واگذاری حق و حقوق عشایر از کشت و صنعت مغان تاکید کرد.

اکبر بهنام‌جو بعد از این دیدار اظهار کرد: موضوع واگذاری حق و حقوق عشایر از کشت و صنعت برای گرفتن تاییدیه به هیات دولت ارجاع شده بود که اکنون در کمیسیون‌ها در حال رسیدگی است.

وی افزود: بررسی‌های کارشناسی در زیر کمیته‌های مجموعه هیات دولت در حال نهایی‌شدن است و در آینده نزدیک عشایر مغان حق و حقوق خود را از شرکت کشت و صنعت دریافت می‌کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up