• شناسه خبر : 10295
  • تاریخ انتشار : 03 مرداد 1398 - 10:22

فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: مشکل تاریکی برخی از تونل‌های مسیر اردبیل به سرچم احتمال وقوع حوادث رانندگی در آنها را افزایش می‌دهد.

جاده سرچم

به گزارش شهرخوان، فرمانده پلیس راه اردبیل به سرچم گفت: اقدامات مربوط به آرام‌سازی ترافیک و کاهش سرعت در مسیر ارتباطی خلخال به فیروزآباد انجام نشده است.

سرگرد شاپور ندایی در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: با وجود تصویب و تاکید درجلسات قبلی این شورا مبنی بر انجام اقدامات آرامسازی ترافیک، این اقدامات از جمله نصب سرعت گیرهای چشم گربه‌ای ،پلیس مجازی ،لرزاننده و چراغ‌های چشمک زن هشدار دهنده انجام نشده است.

وی بیان کرد: همچنین مشکل تاریکی برخی از تونل‌های مسیر اردبیل به سرچم احتمال وقوع حوادث رانندگی در آنها را افزایش می‌دهد.

ناکافی بودن چراغ‌های تونل اردبیل – سرچم

او اظهار کرد: تونل‌های شماره یک و ۱۰ این مسیر که از طول و قوس بیشتری برخوردار هستند نیازمند وجود روشنایی کافی بوده و روشن بودن یک درمیان چراغ‌های تونل از سوی شرکت برق برای تامین روشنایی آن‌ها کافی نیست.

در این جلسه معروف خسروی سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال از انجام اقدامات اداری برای اجرای مصوبات شورای ترافیک در نصب و راه اندازی امکانات آرام سازی ترافیک در جاده خلخال به فیروز خبر داد و گفت: برخی از این اقدامات از جمله نصب ۲ مورد پلیس مجازی انجام شده است.

وی افزود: علت تاخیر در اجرای کامل مصوبات و خواسته پلیس راه استان از سوی این اداره محدودیت امکانات و تجهیزات از جمله ماشین ایجاد لرزاننده و یا محدودیت اعتباری برای خرید برخی از تجهیزات است.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۶۲ میلیارد ریال اعتبار برای راهداری جاده‌های این شهرستان هزینه شد، بیان کرد: تنها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از آن از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

فعال نشدن هیچ کدام از کارخانه‌های تولید آسفالت

به گفته وی ، در حالی که بسیاری اداره راهداری را در آسفالت راه‌های روستایی مقصر می‌دانند پس از گذشت ۴ ماه از فصل‌کاری هیچ کدام از کارخانه‌های تولید آسفالت شهرستان فعال نشده و این اداره با مشکل جدی تهیه آسفالت برای اجرای طرح‌های لکه گیری،روکش و آسفالت مسیرها مواجه است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up