• شناسه خبر : 10561
  • تاریخ انتشار : 09 مرداد 1398 - 03:37

تعویق انداختن پیری موضوعی است که برای بسیاری از افراد از اهمیت بالالیی برخوردار است بر همین اساس در این مطلب سه نوشیدنی در جهت روند کاهش پیری معرفی می شود.

پیری پوست

پیری را با نوشیدنی های خوشمزه کنترل و به تعویق بیاندازید.

شهرخوان: مواد غذایی و نوشیدنی های زیادی هستند که روند پیری را کاهش می دهد و در واقع به عنوان نوشیدنی و خوراکی ضد پیری شناخته می شود. امروز سه نوشیدنی از این خانواده را معرفی می کنیم :

شیر

از 30 سالگی یک تا ۲ درصد از توده عضلانی را در هر سال از دست می‌دهیم. قدرت عضلانی مان هم در هر دهه به میزان ۱۲ تا ۱۵ درصد کاهش می‌یابد. لایسین یکی از ۹ اسید آمینه در بدن انسان است که به ویژه در برگشت این روند بسیار خوب عمل می کند. در واقع، نه تنها در تنظیم رشد ماهیچه کمک می‌کند بلکه در تنظیم قند خون و بهبود زخم نیز موثر است.

لبنیات شیر

آب گریپ فروت

بدن ما به ویتامین C نیاز دارد تا کلاژن تولید کند که این ماده باعث افزایش انعطاف پذیری پوست می‌شود. گریپ فروت غنی از ویتامین C است بنابراین نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت نه تنها چین و چروک را کاهش می‌دهد بلکه باعث می‌شود که پوست شما صاف‌تر و جوان‌تر شود. گریپ فروت غنی از رتینول ضد اکسید کننده است و پوست آسیب دیده را نیز بهبود می بخشد.

گریپ فروت

شیر بادام

شیر بادام حاوی ویتامین A ، D و E است که می‌تواند پوست شما را سالم و جوان‌تر نگه دارد همچنین غنی از کلسیم و پروتئین است که به حفظ ناخن‌ها و مو‌های شما کمک می‌کند.

بادام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up