• شناسه خبر : 11768
  • تاریخ انتشار : 06 شهریور 1398 - 01:56

استاندار اردبیل گفت: اخیرا برای مسببان افزایش قیمت بلیط هواپیما در اردبیل پرونده تعزیراتی تشکیل شده تا علل و عوامل این افزایش و نقص احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.

اکبر بهنامجو

به گزارش شهرخوان، استاندار اردبیل گفت: اخیرا برای مسببان افزایش قیمت بلیط هواپیما در اردبیل پرونده تعزیراتی تشکیل شده تا این مساله مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

اکبر بهنامجو در دیدار وزیر دادگستری با کارکنان و پرسنل تعزیرات حکومتی در اردبیل اظهار کرد: یکی از مجموعه‌های موفق و پرتلاش در استان تعزیرات حکومتی است که کارکنان آن تلاش می‌کنند تا در کنار رسیدگی به پرونده‌های حوزه اقتصادی نظارتی را نیز بر بازار داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در سایه این نظارت‌ها و کنترل‌ها پرونده تعزیری برای افزایش قیم بلیط هواپیما تشکیل شده تا علل و عوامل این افزایش و نقص احتمالی مورد بررسی قرار گیرد.

افزایش قیمت بلیط پروازها تاثیر مستقیم بر کاهش و یا افزایش ورودی گردشگران دارد

استاندار اردبیل افزود: اردبیل یکی از استان‌های گردشگری کشور است که افزایش قیمت بلیط پروازها تاثیر مستقیم بر کاهش و یا افزایش ورودی گردشگران دارد که باید با نظار دقیق ایرادات و اشکالات برطرف شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نیز بیان کرد: 61 درصد چارت سازمانی تعزیرات حکومتی استان اردبیل بلاتصدی است.

اکثر ساختمان‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها استیجاری هستند

علی رحیمی آذر به فعالیت 14 شعبه بدوی و دایر بودن سه شعبه تجدیدنظر اشاره کرد و گفت: اکثر ساختمان‌های تعزیرات حکومتی در شهرستان‌ها استیجاری بوده و ما تنها سه خودروی اداری داریم و به دلیل کمبود ماشین‌آلات همکاران ما در انجام وظیفه نظارتی با مشکل روبرو هستند.

وی به آمار یکساله تعزیرات حکومتی در تشکیل بیش از 10 هزار فقره پرونده اشاره و خاطرنشان کرد: ما 101 درصد عملکرد مثبت رسیدگی به پرونده ها را داریم به طوری که متخلفین به 245 میلیارد ريال محکوم شدند که وصولی ما در این مدت 55 میلیارد ريال بوده است.

مختومه شدن 101 درصد پرونده‌های وارد شده به تعزیرات

رحیمی آذر اظهار کرد: 101 درصد پرونده‌های وارد شده به تعزیرات مختومه شده که عمده آنها شامل 11 فقره در حوزه ارز به ارزش 588 میلیارد ريال، 47 فقره نهاده‌های دامی به ارزش 6 میلیارد ريال، 182 فقره پرونده احتکار به ارزش 8 میلیارد ريال و 80 فقره نیز پرونده قاچاق دام به ارزش 10 میلیارد ريال بوده است.

وی گفت: ما نسب به برگزاری گشت‌های مشترک اقدام کردیم که در یک سال اخیر بیش از یک هزار و 304 اکیپ اعزام شده‌اند تا از 3 هزار و 615 واحد صنفی بازدید کرده و گزارش خود را ارائه کنند.

رحیمی آذر در پایان بیان کرد: ما در یک سال اخیر شاهد کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها از یک ماه به کمتر از 10 روز در استان بودیم و تعیین تکلیف پرونده‌های راکد با شکل‌گیری شعبات تخصصی به سرعت انجام شده است.


برگزاری گشت های مشترک 

تعیین تکلیف پرونده‌های راکد با شکل‌گیری شعبات تخصصی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up