• شناسه خبر : 11819
  • تاریخ انتشار : 07 شهریور 1398 - 11:08

فرماندار اردبیل با اشاره به افتتاح آزمایشی فاز اول کارخانه نساجی ستاره اردبیل، گفت: با تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه میزان اشتغالزایی آن به حدود ۲ هزار نفر می‌رسد.

جواد زنجانی

به گزارش شهرخوان، فرماندار اردبیل گفت: تعداد ۱۰۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد و نیمه‌فعال در این شهرستان شناسایی شده که بر اساس برنامه‌ریزی از رکود خارج می‌شوند.

جواد زنجانی در جلسه اقتصاد مقاومتی اردبیل افزود: فعال کردن واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال در اردبیل مدنظر قرار گرفته و طرح‌هایی با هشت هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با ظرفیت ۲ هزار نفر اشتغالزایی در این شهرستان هدف‌گذاری شده است.

وی اظهار داشت: طرح توسعه آرتاویل تایر ،طرح تولید باتری اشجع ، کارخانه الکل طبی و پل معلق تمام شیشه‌ای بخش هیر چهار طرحی هستند که از پیشرفت قابل قبولی برخوردار هستند و با بهره‌برداری آنها تحولی در ارتباط با اشتغالزایی و رونق اقتصادی اردبیل ایجاد خواهد شد.

مهارت اشتغال فنی

افتتاح آزمایشی فاز اول کارخانه نساجی ستاره اردبیل

زنجانی از افتتاح آزمایشی فاز اول کارخانه نساجی ستاره اردبیل خبر داد و گفت: با تکمیل فاز اول و دوم این مجموعه میزان اشتغالزایی آن به حدود ۲ هزار نفر می‌رسد.

کارخانه

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های هفته دولت افزود: همزمان با هفته دولت ۴۶ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اردبیل اضافه کرد: افتتاح بیمارستان تروما، جاده چهار خطه اردبیل – سرچم، کلینیک امام علی (ع)، مرکز درمان روستای خیارک، کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی و افتتاح سالن و ترمینال شماره ۲ فرودگاه اردبیل از جمله این طرح‌هاست.

بهره‌برداری از چند مرکز آموزشی

وی بهره‌برداری از چند مرکز آموزشی از جمله ۶۰ کلاس درس در قالب پروژه مهر در نقاط مختلف شهرستان و افتتاح ده‌ها پروژه برق‌رسانی و گازرسانی را از دیگر طرح‌های هفته دولت ذکر کرد و گفت: امسال همچنین همزمان با هفته دولت ۲۲ طرح اقتصادی با ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد.

زنجانی با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل بیان کرد: در این سفر پروژه‌های بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی، ساختمان بلوک A دانشکده پیراپزشکی و ساختمان مرکز جامع دیالیز اردبیل افتتاح خواهند شد.https://shahrkhan.ir


افتتاح 22 طرح اقتصادی با 9 هزار میلیارد ریال در اردبیل

افتتاح بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در سفر رئیس جمهور



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up