• شناسه خبر : 12109
  • تاریخ انتشار : 12 شهریور 1398 - 07:04

استاندار اردبیل گفت: با پیگیری‌های مجدانه و افزایش اعتبار عمرانی برای استان ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه در سه سال آینده احداث می‌شود.

اکبر بهنام جو

به گزارش شهرخوان، استاندار اردبیل از افتتاح ۲۵ کیلومتر راه چهار بانده مشگین شهر در مهر ماه سال‌جاری در جریان سفر رییس جمهور به استان اردبیل خبر داد.

اکبر بهنام‌جو در بازدید از پروژه راه چهار بانده اردبیل- مشگین شهر اظهار کرد: از ۵۸ کیلومتر مسیر سه راهی صحرا تا مشگین شهر، عملیات اجرایی ۲۵ کیلومتر به اتمام رسیده و مهرماه سال‌جاری در جریان سفر رییس جمهور به استان اردبیل افتتاح می‌شود.

606

زیرسازی ۸ کیلومتر بزرگراه مشگین شهر

وی افزود: زیرسازی ۸ کیلومتر بزرگراه نیز انجام شده و مراحل روسازی و اتمام پروژه در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

پروژه عمرانی بزرگراه

استاندار اردبیل با بیان این‌که مشگین شهر به قطب گردشگری تبدیل شده است، تاکید کرد: این شهرستان باید دارای بزرگراه چهار بانده باشد تا مسافران به راحتی بتوانند از موهبت الهی این منطقه بهره‌مند شوند.

توسعه هر منطقه را در گروه توسعه راه مواصلاتی و اصلی

وی توسعه و پیشرفت هر منطقه را در گروه توسعه راه مواصلاتی و اصلی دانست و اضافه کرد: برای این‌که بتوانیم از ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده بهینه داشته باشیم باید از نعمت بزرگراه، آزادراه و راه های چهار بانده برخوردار باشیم.

چهار بانده همه مسیر کارخانه کامیون‌سازی مشگین شهر

بهنام‌جو اظهار داشت: با راه‌اندازی کارخانه حدید مبتکران (کامیون‌سازی مشگین شهر) حدود ۵ هزار نفر در این کارخانه مشغول به کار می‌شوند و برای تردد به این کارخانه یک راه مناسب نیاز بود که تا سال آینده همه مسیر تعریض و یا چهار بانده خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان این‌که در طول ۴۰ سال گذشته تنها ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه در استان احداث شده است اذعان داشت: با پیگیری‌های مجدانه و افزایش اعتبار عمرانی برای استان ۳۵۰ کیلومتر بزرگراه در سه سال آینده احداث می‌شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود اعتبار عمرانی استان افزایش یافته است.

پروژه احداث جاده و بزرگراه

وی گفت: تا سال ۱۴۰۰ آخرین وضعیت ۷۴۰ کلیومتر از راه‌های دارای اولویت استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و طبق جدول زمان‌بندی باید به میزان بزرگراه‌ها در این مدت افزوده شود و در سفر رییس محترم جمهور به استان اعتبار لازم ملی پیش‌بینی شده و جز اولویت‌ها قرار می‌گیرد.

ارزیابی آخرین وضعیت فاز اول کارخانه حدید مبتکران

استاندار اردبیل در ادامه از کارخانه حدید مبتکران بازدید کرد و آخرین وضعیت فاز اول این کارخانه را جهت افتتاح در سفر رییس جمهوری به استان مورد ارزیابی قرار داد.


اشتغال 5 هزار نفر با بهره برداری از کارخانه کامیون‌سازی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up