• شناسه خبر : 26071
  • تاریخ انتشار : 20 اردیبهشت 1399 - 07:26

اواسط سال ۹۶ دختر نوجوان دبیرستانی شکایت خود را علیه یک فوتبالیست مشهور مبنی بر آزار و اذیت از سوی وی در خانه‌ای در شمال شهر در دادگاه کیفری استان تهران ثبت کرد.

تجاوز جنسی

شهرخوان: فوتبالیست جوان که متهم به ارتباط با دختر مورد علاقه خود شده بود، در دادگاه با شاکی عقد کرد.

دختر نوجوان در طرح شکایت خود گفت: فوتبالیست جوان و یکی از دوستانش من را با ترفند به خانه‌شان کشانده و مورد آزار و اذیت قرار دادند، اما به‌خاطر آبرو،صدایم در نیامد. تا این‌که فهمیدم باردار هستم.

رد اتهام

با ثبت شکایت دختر جوان، مرد فوتبالیست درحالی‌که متواری بود ردیابی و مدتی بعد دستگیر شد. متهم ردیف اول از همان لحظات اول بعد از دستگیری، اتهام خود را نپذیرفت و ادعا کرد ارتباط با دختر جوان به نام رویا با اجبار و اکراه نبوده است.

پرونده قضایی برای رسیدگی به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد اما متهم ردیف دوم همچنان متواری بود.

دختر جوان که فرزند خود را به دنیا آورده و تحویل بهزیستی داده بود در دادگاه گفت: این اتفاق باعث شد آبروی خانواده‌ام برود و حتی پدر و مادرم بعد از سال‌ها زندگی مشترک با هم اختلاف پیدا کرده و متارکه کردند.

فوتبالیست مشهور هم در دفاع از خود گفته بود: اتهام را قبول ندارم.حدود سه سال قبل با رویا آشنا شدم. او را در مسیر مدرسه‌اش دیده بودم و به او علاقه داشتم و او هم من را دوست داشت و ارتباط ما با اجبار نبود.

رویا دلش می‌خواست با هم ازدواج کنیم اما من به دلیل وضعیت خاصی که داشتم ، قصد ازدواج نداشتم چون ممکن بود روی پیشرفتم اثر منفی بگذارد، اما حالا که این اتفاق افتاده حاضرم مسوولیت فرزندم را به عهده بگیرم.

محاکمه فوتبالیست

دادگاه کیفری استان تهران، فوتبالیست جوان را پس از محاکمه به تحمل دو سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق محکوم کرد.

در همان حال خانواده‌ای خیّر، که صاحب فرزند نمی‌شدند سرپرستی فرزند فوتبالیست را به‌عهده گرفتند؛ اما هفته قبل شاکی پرونده بار دیگر به دادگاه مراجعه و اعلام کرد حاضر است با فوتبالیست جوان ازدواج کند و به این ترتیب هر دو طرف پرونده به دادگاه احضار شدند.

متهم در برابر قاضی تولیت گفت : بعد از این اتفاق بارها از رویا خواسته بودم که با من ازدواج کند اما او از من دلخور بود و حاضر به ازدواج با من نمی‌شد.من از همان اول هم گفته بودم که حاضرم مسوولیت فرزندم را به عهده بگیرم.

رویا هم در دادگاه گفت: پدرم راضی به این ازدواج نمی‌شد، اما حالا که تاثیر آن را روی سرنوشت من پیش‌بینی می‌کند رضایت داده که عقدنامه را امضا کند اما هنوز هم از ما دلگیر است.

با اعلام رضایت هر دو طرف، قاضی تولیت صیغه محرمیت را در دادگاه بین زوجین جاری کرد و قرار شد عقد نکاح به زودی در دفتر رسمی ثبت ازدواج به ثبت برسد. زوج جوان قصد دارند فرزند خود را نزد خودشان بیاورند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up