• شناسه خبر : 26862
  • تاریخ انتشار : 01 خرداد 1399 - 07:28

رییس پلیس راه استان اردبیل از اعمال محدودیت در تعطیلات پیش‌رو برای انواع کامیون‌ها در محور اردبیل ـ آستارا خبر داد.

پلیس جاده مسدود

 

سرهنگ سید محمد صفوی ظهر اظهار کرد: با توجه به احتمال افزایش تردد در تعطیلات عید سعید فطر و به‌منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌های ترافیکی از روز ۳ خرداد تا پایان روز ۵ خرداد در محور اردبیل ـ آستارا به اجراء در می‌آید.

وی افزود:‌ محدودیت ترافیکی تردد وسایل نقلیه سنگین باری(تریلی، کامیون و کامیونت) به جز وسایل نقلیه سنگین حامل مواد سوختنی و مواد غذایی فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۲۴ شب اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: محدودیت ترافیکی تنها در محور اردبیل به آستارا خواهد بود و به‌غیر از آن هیچ محدودیت ترافیکی در سطح استان نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: انتظار ما از ترددکنندگان و رانندگان وسائط نقلیه این است که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در این زمینه ۵۰ تیم در محورهای مواصلاتی در نقاط حادثه‌خیز حضور خواهند داشت که خواسته ما از مردم این است تا با خدمت‌گذاران خود در پلیس راه نهایت همکاری را داشته باشند و از سفرهای غیرضروری جلوگیری کنند تا شاهد تامین سلامتی مردم به خصوص در این روزهای شیوع ویروس کرونا باشیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up