• شناسه خبر : 27735
  • تاریخ انتشار : 14 خرداد 1399 - 09:07

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اگر کسی بخواهد مفهوم “هیهات منا الذله” را یکجا ببیند باید به سیره حضرت امام نگاه کند که نگذاشت امتش سرشکسته شود و خودش نیز سرافکنده و مرعوب نشد.

سید حسن عاملی

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر کسی بخواهد مفهوم “هیهات منا الذله” را یکجا ببیند باید به سیره حضرت امام نگاه کند که نگذاشت امتش سرشکسته شود و خودش نیز سرافکنده و مرعوب نشد.

امام جمعه اردبیل افزود: اگر منصفانه قضاوت کنیم در دهه اخیر و زورگویی استکبار و آمریکا اگر باج میدادیم و دچار واگرایی وانفعال میشدیم تا آخر آمریکا بر ما مسلط می‌شد.

عاملی ادامه داد: امام خمینی(ره) الگوی تمام معنا و تمام عیار برای تمامی عدالتخواهان در کل جهان است و همچنین بازخوانی اندیشه امام خمینی(ره) نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: امام خمینی که به کسایی حصر ملت ایران بود و معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی است و شالوده این انقلاب با نام امام راه شکل گرفته است و به تعبیر مقام معظم رهبری در هیچ جای دنیا انقلاب اسلامی ایران را بدون نام امام خمینی نمی‌شناسند.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up