• شناسه خبر : 27776
  • تاریخ انتشار : 15 خرداد 1399 - 02:21

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ایران اسلامی راه شهید سلیمانی را در گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد.

قاسم سلیمانی

سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ایران اسلامی راه شهید سلیمانی را در گام دوم انقلاب اسلامی ادامه خواهند داد و به برکت خون شهداست که در روزهای اخیر با ورود نفتکش های ایران به آب های ونزوئلا قدرت ایران اسلامی در اوج قرار می گیرد.

حجت الاسلام باقری بنابی ، امام جمعه پارس آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطرهای شهدای انقلاب و شهدای ۸سال دفاع مقدس گفت: امروز در حالی به سوگ امام خمینی(ره) نشسته‌ایم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی(ره) سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) که ایشان را از سایر رهبران عالم ممتاز می‌کرد، دوراندیشی، آینده‌نگری و اساساً داشتن شناخت دقیق از گذشته، حال و آینده بود خاطر نشان شد: سیره عملی زندگی امام خمینی(ره) در تمامی ابعاد باید سرلوحه زندگی مردم و مسؤولان قرار گیرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up