• شناسه خبر : 28023
  • تاریخ انتشار : 18 خرداد 1399 - 09:55

مدیر کل تامین اجتماعی اردبیل با سفر به شهرستان خلخال با دکتر غنی نظری نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل به نقش و جایگاه سازنده سازمان تامین اجتماعی در زمان بحران کرونا اشاره و خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در زمینه فراهم کردن امنیت و آرامش برای اقشار تحت پوشش خود خصوصا بیمه شدگان و کارفرمایان ،اقدامات عملی و اجرایی گسترده ای را انجام داده است و نتیجه آن کمک به معیشت کارگران و سایر اقشار تحت پوشش و جلوگیری ازصدمه زدن به فعالیت اقتصادی کارفرمایان عزیز به عنوان مولدان اشتغال در کشور است.

سعید بشرخواه با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی نهاد عمومی و غیردولتی است و از محل بودجه عمومی دولت هیچگونه دریافتی ندارد، تنها منبع درآمـــدی سازمان را منابع حاصل از درآمدهای بیمه ای اعلام و اظهار داشت: شرکای اجتماعی سازمان اعم از کارفرمایان و بیمه شدگان با پرداخت به موقع حق بیمه ها، این سازمان را برای انجام خدمات و تعهدات یاری می کنند.

دکتر نظری ، نماینده مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیرکل تامین اجتماعی استان و رئیس شعبه خلخال به تعامل هرچه بیشتر میان اداره کل استان و شعب تابعه و تقویت و توسعه کمی و کیفی خدمات تأمین اجتماعی تأکید کرد.

در این دیدار فرماندار خلخال نیز از همکاری و همیاری مجموعه تامین اجتماعی استان در حل مشکلات مرتبط با حوزه تامین اجتماعی از سازمان تامین اجتماعی بعنوان مجموعه خدمتگزار یاد کرد و از تلاشهای مدیران تامین اجتماعی استان و شعبه خلخال تقدیر و قدردانی کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up