• شناسه خبر : 28396
  • تاریخ انتشار : 24 خرداد 1399 - 03:20

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: جاده های پارس آبادمغان فاجعه بار است.

 

آسفالت خراب جاده

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر باقری بنابی در خطبه های این هفته نمازجمعه پارس آبادمغان با اشاره به اینکه حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی، مهر تائیدیه ای بر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران بود، اظهار داشت: به نماینده مردم شهرستانهای پارس‌آباد، بیله سوار و اصلاندوز توصیه میکنم که چهار سال فرصت بسیار خوبی برای خدمت است زیرا که مغان منطقه حاصلخیزی است اگر همت کنید قطعا با کاهش بیکاری مواجه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آقای جهانگیرزاده، شما نماینده تمام مردم مغان هستید نه نماینده طائفه خاص و طوری نمایندگی کنید که شایسته مردم مغان باشد، گفت: به نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی توصیه و تاکید می نمایم در عزل و نصب ها، طایفه گرایی را کنار گذاشته و اصل شایسته سالاری را ملاک قرار دهد.

امام جمعه پارس آباد ضمن هشدار به عزل و نصب های خارج از شایسته سالاری تاکید کرد: هر عز شبل و نصبی غیر از تخصص، تعهد و شایسته سالاری صورت گیرد امت حزب الله منطقه در برابر آن خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه نماینده باید مردمی بوده و در بین مردم باشد، ارتباطات مردمی نماینده منتخب پارس آباد در این منطقه را تا کنون در حد صفر دانست.

خطیب نمازجمعه پارس آباد در عین حال تصریح کرد: نماینده یک شهر نباید در مجلس هر چیزی را که در مقابلش قرار میدهند امضاء نماید؛ نماینده باید به منفعت مردم شهرستانش کار نماید نه به منفعت خود.

باقری بنابی همچنین با اشاره به وضعیت اسفبار جاده های مواصلاتی پارس ابادمغان، جاده های این شهرستان را فاجعه بار خواند و افزود: چندین سال است که وعده چهاربانده شدن جاده این منطقه را می دهند، چندین نماینده آمده و رفته است و هنوز خبری نیست، چقدر باید صبر کنیم و وعده و تخلف بشنویم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up