• شناسه خبر : 28466
  • تاریخ انتشار : 25 خرداد 1399 - 09:18

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: این اداره کل از لحاظ استانداردسازی سامانه حرارتی مدارس این استان هیچ مشکل مالی ، اعتباری و فنی ندارد.

نوسازی مدرسه

دولت لطفی روز یکشنبه در بازدید از برخی از مدارس مشگین‌شهر اظهارداشت: امسال ۲۸۰ کلاس درس در شهرستان مشگین‌شهر در قالب ۷۹ مدرسه استانداردسازی شد.

وی اضافه‌کرد: این اداره کل آماده دریافت گزارش‌های مردمی و مسوولان محلی جهت بررسی و رفع مشکل حرارتی مدارس در مناطق مختلف استان اردبیل می‌باشد.

لطفی همچنین از افتتاح ۲۸ کلاس درس در قالب سه مدرسه جدید و بهره‌برداری از سه واحد نمازخانه در مدارس شهرستان مشگین‌شهر خبر داد.

او گفت: برای ایجاد این اماکن آموزشی و مذهبی بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و همزمان با سال تحصیلی جدید در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

فرماندار مشگین‌شهر نیز در این بازدید گفت: در راستای اقدام مشترک بین فرمانداری و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان امسال ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سهم این شهرستان برای توسعه و تجهیز مدارس منطقه درنظر گرفته است.

اکبر صمدی افزود: اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز متعهد شده از محل اعتبارات تخریب و بازسازی و اعتبارات متمرکز ملی مبلغ ۹۰ میلیارد ریال جهت بهبود و توسعه فضاهای آموزشی این شهرستان مشگین‌شهر هزینه کند.

وی اظهارامیدواری کرد با بهره‌گیری از مشارکت خیرین و اعتبارات ملی و استانی امسال بخشی از مشکلات مربوط به کمبود فضای آموزشی شهرستان مشگین‌شهر برطرف شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up