• شناسه خبر : 29003
  • تاریخ انتشار : 01 تیر 1399 - 03:52

موج جدید تغییرات در ادارات استان اردبیل قوت گرفت.

 

مدیر کاندیدا

 

تغییر در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل

علی رحمتی رفتنی شد.

کلیم الله وثوقی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل منصوب شد.

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار منصوب شد

طی حکمی از سوی مهندس فرامرز به‌نژاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت و براساس اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت های آب وفاضلاب شهری و روستایی مهندس عسگر داننده بعنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان بیله‌سوار منصوب شد.

بابک نجفی رییس اداره برق شهرستان سرعین شد

طی حکمی ازسوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، مهندس بابک نجفی به عنوان رئیس جدید اداره برق شهرستان سرعین منصوب و از خدمات موسوی تقدیر و تشکر شد.

وی ریاست برق شهرستان گرمی را در کارنامه خود دارد.

تغییر و تحول در اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل تکذیب شد

براساس اعلام مسئولان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل و منبع موثق خبرهای درج شده در برخی کانال ها و فضای مجازی مبنی بر تغییر و تحول در اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل کذب بوده و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل و همکارانش از حمایت اداره کل ورزش وجوانان برخوردار بوده و با قدرت به کارش ادامه می دهد.

رشد و توسعه ورزش شهرستان با برنامه ریزی منظم و هدفمند مبنای کار است و هرگونه خبرهای ورزشی از طریق روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان اعلام می شود.

معارفه مدیر کل جدید امور مالیاتی استان اردبیل

آیین معارفه و تکریم مدیران کل جدید و سابق امور مالیاتی استان اردبیل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی، مدیرکل دفتر مرکز حراست، مدیرکل امور پشتیبانی و جمعی از مسئولان استانی در سالن اداره کل امور مالیاتی برگزار شد.

با حضور مسئولان استانی و کشوری ابراهیم قلی زاده به عنوان مدیرکل جدید امور مالیاتی استان اردبیل معرفی و از زحمات رسول نوپروز مدیرکل سابق این سازمان قدردانی شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up