• شناسه خبر : 29098
  • تاریخ انتشار : 02 تیر 1399 - 09:49

فرماندار بیله‌سوار از کسب رتبه اول این شهرستان در استفاده از شبکه اجتماعی شاد را در مقطع فنی و حرفه ای و کار دانش و دوره اول متوسطه خبر داد.

 

فناوری و تکنولوژی اینترنت رایانه

 

حسن قبادی در جلسه شورای آموزش و پرورش بیله سوار که در محل دفتر فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: آموزش و پرورش منطقه بیله سوار رتبه اول استفاده از شبکه اجتماعی شاد را در مقطع فنی و حرفه ای و کار دانش و همچنین دوره اول متوسطه در استان کسب کرده است.

وی افزود: بیش از ۹۶ درصد از دانش آموزان مقطع فنی و حرفه‌ای و کار دانش از برنامه شاد استفاده می‌کنند و تدابیر خوبی در زمان شیوع کرونا در مناطق روستایی و عشایری برای کسانی که فاقد اینترنت بودند نیز برای تحصیل دانش آموزان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی انجام شد.

فرماندار بیله سوار خاطرنشان کرد: با همت سازمان نوسازی مدارس استان، گاز کشی به مدارس چهارده روستا و نصب بخاری هرماتیک در مدارس روستایی و حذف کامل بخاری نفتی از مدارس منطقه در سال گذشته انجام شد.

قبادی در خصوص پروژه‌های در حال اجرا در زمینه مدارس تصریح کرد: دو پروژه مدرسه شش کلاسه از محل اعتبارات حذف مدارس خشتی و گلی با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال تکمیل است و در هفته دولت به اتمام خواهد رسید.

وی با تاکید بر ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع پرورش در کنار آموزش، تصریح کرد: همه معلمان باید به نوعی مربی پرورشی نیز باشند و حتی در تدریس‌هایی که به صورت مجازی برگزار می‌شود نیز در کنار درس برای مسائل پرورشی و تربیتی اهمیت ویژه‌ای قائل شوند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up