• شناسه خبر : 29748
  • تاریخ انتشار : 10 تیر 1399 - 09:01

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشگین شهر گفت: مسئولیت و نظارت اجتماعی راهکار مهم در امر مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر است.

 

معتاد سیگار

 

ولی قاسمی در همایش مبارزه با پدیده خانمان‌سوز مواد مخدر با بیان اقدامات انجام یافته در این راه و تلاش های شبانه روزی عوامل انتظامی و ضابطان خاص قوه قضائیه در کشف و مبارزه با سوداگران مرگ بر نهادینه شدن نظارت و مسئولیت اجتماعی توسط نهادهای فرهنگی در بین اقشار مختلف مردم در جامعه تاکید کرد.

وی کنترل و نظارت والدین بر اوقات فراغت فرزندان و برنامه‌ریزی کردن اصولی با بهره گیری از یافته های پژوهشی در حوزه های علم روان شناسی و علوم اجتماعی را مهم و اساسی خواند و افزایش آگاهی والدین از ابزارها و شگردهای سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر در عصر کنونی مهم ارزیابی کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشگین شهر توسعه ورزش های همگانی ، نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی و تولید محتوای فرهنگی متناسب با خواست و سلیقه جوانان را از ضروریات جامعه دانست و اظهار داشت : آموزش های مستمر خانواده محور و افزایش آگاهی در دنیای کنونی مهمترین راهکار برای مقابله با گسترش پدیده شوم مواد مخدر می باشد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up