• شناسه خبر : 30368
  • تاریخ انتشار : 18 تیر 1399 - 02:29

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جامعه شاهد و ایثارگر مایه عزت و افتخار ما هستند و رسیدگی به امور آنان وظیفه ذاتی بنیاد است.

تشییع شهید
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: جامعه شاهد و ایثارگر مایه عزت و افتخار ما هستند و رسیدگی به امور آنان وظیفه ذاتی بنیاد است.
 یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان اردبیل در سفر به بیله سوار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار و مسائل و خواسته های خانواده های شهدا بررسی و پیگیری کرد.
وی در دیدار با حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار بیان کرد: تذکرات ائمه جمعه بنیاد را در انجام وظیفه اصلی اش که رسیدگی شایسته به امور خانواده های معظم شاهد و ایثارگر است، یاری می کند.
شاهی در دیدار با قبادی فرماندار بیله سوار نیز از خدمات مسئولان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد و افزود: هر جا که فرمانداران به حوزه ایثار و شهدا توجه داشته اند، دغدغه بنیاد کم می شود.
شاهی ساماندهی و نگه داری مزار شهدا و تامین اعتبار را از انتظارات بنیاد از فرمانداری شهرستان ها عنوان و بیان کرد: مزار مطهر شهدا محلی است که در مناسیت های مختلف با حضور مردم و مسئولان برنامه اجرا می شود و باید در حد قابل قبول و در شان شهدا باشد.
وی ایجاد امکانات برای گلزار شهدا و بهسازی تابلوهای مزین به تصاویر شهدا در سطح شهر و روستاها را از دیگر کارهای پیگیری شده توسط بنیاد برشمرد.
امام جمعه شهرستان بیله سوار نیز در این دیدار حضور مدیرکل بنیاد اردبیل در شهرستان بیله سوار را مایه دلگرمی خانواده های شهدا و ایثارگر دانست و افزود:  به حمد اله فضای بیله سوار در حوزه ایثار و شهادت مطلوب است و از آنجا که خانواده های شهدا و جانبازان ذخایر انقلابند حفظ آرامش آنان وظیفه همگانی است.
همچنین قبادی فرماندار بیله سوار نیز به تامین اعبتار برای ساماندهی و نگهداری مزار مطهر شهدا و بهسازی تابلوهای تصاویر شهیدان قول مساعد داد و اظهار کرد: ما از شهدا شرمنده ایم و تا آنجا مه در توان داریم در مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up