• شناسه خبر : 32168
  • تاریخ انتشار : 06 مرداد 1399 - 12:43

۲ برادر برای رسیدن به ارثیه بیشتر نقشه ربودن برادرزاده ناتنی شان را طراحی کردند اما در اجرای نقشه آدم ربایی شان ناکام ماندند.

شهرخوان: شنبه هفته گذشته بود مرد جوانی از خودروی پژو ۴۰۵ در خیابان پیروزی و در نزدیکی متروی پیروزی از خودرویش پیاده شد و با سرعت به سمت پسر ۱۷ ساله ای که در خیابان در حال راه رفتن بود رفت.

حرکات مرد جوان مرموز به نظر می رسید، خودروی پژو در یک قدمی پسر ۱۷ ساله توقف کرد و مرد جوانی که در تعقیب این پسر نوجوان بود ناگهان پسر جوان را گرفت و به داخل خودروی پژو انداخت و راننده قبل از اینکه در خودرو بسته شود شروع به حرکت کرد تا از محل دور شود.

رهایی گروگان ۱۷ ساله

پسر نوجوان مقاومت می کرد و سعی داشت راهی برای فرار از داخل خودرو پیدا کند و مرد جوان نیز داخل خودرو با او درگیر بود و سعی داشت دستانش را روی دهان پسر ۱۷ ساله بگذارد تا نتواند با سر و صدا دیگران را با خبر کند و این در حالی بود که پسر نوجوان خودش را به شیشه می کوبید تا کسی به او کمک کند.

جوان موتور سوار که شاهد ربوده شدن پسر نوجوان بود سعی داشت مسیر را بر راننده پژو ببند اما راننده پژو با حرکات مارپیچ کار را برای جوان موتور سوار سخت کرده بود که در این صحنه راننده یک خودروی دیگر با بوق زدن و تعقیب کردن خودروی آدم ربایان مسیر فرار را برای آدم رباها سخت کرد تا اینکه راننده پژو در کنار خیابان توقف کرد و با رها کردن پسر نوجوان به سرعت از محل دور شدند.

تحقیقات پلیسی

پسر نوجوان که امیر نام دارد پس از رهایی از چنگ آدم ربایان با مادرش تماس گرفت و در ادامه تیمی از ماموران پلیس با در جریان قرار گرفتن این ماجرا برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

امیر در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: وقتی از خانه حرکت کردم احساس کردم یک خودروی پژو مرا تعقیب می کند اما فکر می کردم اشتبام می کنم، سوار مترو شدم که داخل مترو یک مرد مرا تحت نظر داشت و با موبایل صحبت می کرد و به هر ایستگاهی که می رسیدیم پشت تلفن آن را اعلام می کرد.

وی افزود: در حالیکه به رفتارهای مرد جوان شک کرده بودم فکر نمی کردم خطری در کمینم است تا اینکه در مترو پیروزی از قطار پیاده شدم و وقتی وارد خیابان شدم دیدم مرد جوان که در تعقیبم بود به سمتم من در حال حرکت است. در یک لحظه مرد به سمت خودروی پژو هل داد و خودش نیز سوار بر آن شد که با کمک مردم توانستم از دست آنها فرار کنم.

آدم ربایان آشنا

امیر در تجسس های پلیسی ادعا کرد که مرد جوان ماسک و عینک زده بود اما چهره اش برایم آشنا بود تا اینکه ماموران تصویر مرد جوان را به کمک دوربین های مداربسته به دست آوردند و مادر امیر وقتی چهره یکی از متهمان را دید خیلی زود شناسایی کرد و آنها را به عنوان برادران ناتنی همسرش معرفی کرد.

مادر امیر به ماموران گفت: زمانیکه پدر شوهرم فوت کرد ارثیه خوبی به شوهر سابقم رسید و همین باعث شد تا اختلافات ۲ برادر ناتنی شوهرم با همسرم زیاد شود آنها ادعا می کردند ارثیه کمی به آنها رسیده است.

وی افزود: یک سال قبل به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم از او جدا شدم و حضانت پسرم را به عهده گرفتم و عموهای ناتنی امیر وقتی دیدند نمی توانند از طریق شوهر سابقم به ارثیه شان برسند نقشه ربودن پسرم را گرفتند تا در ازای آزادی امیر از شوهرم سابقم پول بگیرند.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده از دادسری امور جنایی تهرن دستور بازداشت عموهای ناتنی امیر را صادر کرد تا راز این آدم ربایی نافرجام فاش شود



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up