• شناسه خبر : 32746
  • تاریخ انتشار : 12 مرداد 1399 - 12:09

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر از تجدید خط کشی ۵۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۴ ماهه گذشته توسط راهداران خبر داد.

جاده بزرگراه
مهدی آزاد، در بازدید از محور کوثر-سرچم از تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ راه‌های شنی و خاکی ۳۱ روستا بطول ۲۹۰ کیلومتر را در ۴ ماهه نخست امسال توسط راهداران یادآور شد و گفت: عملیات حذف نقطه حادثه خیز پیچ روستای شویر نیز با ۳ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده است.
وی  افزود: در مدت یاد شده راهداران زحمتکش با استفاده از ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر با اشاره به اینکه کانال‌های طرفین روستای نی احمد بیگ-هوانشاق و آرپاچایی که بعلت وقوع سیلاب مسدود بودند توسط راهداران بطول ۱۸ کیلومتر پاکسازی شده است تصریح کرد:لایه زیر اساس راه روستایی الوالنکش نیز در قالب طرح ملی ابرار با بارگیری، رگلاژ و ۲ هزار متر مکعب تراکم اجرا شده است.
آزاد از شناسایی، جلوگیری و قلع و قمع از ۱۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان کوثر خبر داد و افزود: تاکنون ۱۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۱۴ مورد قلع و قمع نیز انجام شده است.
وی لق گیری سنگ‌های سست از ترانشه در محور‌های اردبیل-سرچم-گیوی، پاکسازی ۲۵۰ کیلومتر از کانال‌های طرفین محور‌های مواصلاتی، رنگ آمیزی ۵۰۰ متر از سرعتگاه ها، شستشوی ۱۳ هزار عدد علائم راهداری، نگهداری ۱۲ دستگاه سیستم روشنایی تونل و تعمیر و نگهداری ۳۵ عدد از چراغ‌های چشمک زن و پلیسی را از اقدامات مهم راهداری کوثر در ۴ ماهه گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد:۱۵ اصله از سیستم روشنایی سه راهی قدیم گیوی-فیروزآباد نیز توسط راهداران برقرار شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up