• شناسه خبر : 66213
  • تاریخ انتشار : 28 خرداد 1401 - 05:17

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۰ هزار متر از معابر شهری و ۱۵۰۰متر مربع از تقاطعات خط کشی ترافیکی شده است.

خط عابر پیاده

از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰۰۰متر از معابر شهری و ۱۵۰۰متر مربع از تقاطعات خط کشی ترافیکی شده است.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل از تداوم عملیات خط کشی معابر در شهر اردبیل خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۰۰متر مربع از معابر شهری و ۷۰۰۰۰متر مجموع خط کشی محوری طول مسیرهای منقطع و ممتد انجام شده است.

میرزایی ادامه داد: خط کشی معابر و خیابان‌ها از علائم ترافیکی مهم محسوب می‌شود که نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان داشته و تاثیر زیادی در زیبایی مسیر ، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، مطابق اصول استاندارد انجام می‏شود.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری اردبیل اعلام کرد: خط کشی محوری معابر بصورت شبانه در سطح شهر توسط اکیپ مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری همچنان تداوم داشته و مسیرهای خط کشی شده با رنگ محوری از نوع سرد ترافیکی در سال ۱۴۰۱، اقدامات انجام شده در خصوص خط کشی را به شرح ذیل اعلام کرد:

بلوار استقلال، خ امام ارتش تا ژاندارمری، خ شیخ صفی خ، حافظ، خ آیت الله خامنه ای، خ آیت الله خمینی، خ بهشتی، خ طالقانی، خ مدرس، خ کاشانی، پیرعبدالملک تا بهشت فاطمه، پیرعبدالملک تا یاقوت، یاقوت تا ورزش، ورزش تا ۱۵ خرداد، خیابان استانداری، خ پاسداران، خ معادی، خ شاهد، خ ساحلی، خ جام جم، خ مقدس اردبیلی و تقاطعات خط کشی شده جهت عبور عابرین پیاده با رنگ دو جزئی‌ شامل بازار چهارراه امام، تازه میدان، یاقوت، ژاندارمری، ورزش می باشد.

وی افزود: خط کشی محوری با رنگ گرم ترافیکی نیز در برنامه کاری شهرداری در سال جاری قراردارد، عمر و ماندگاری این نوع خط کشی بیش از رنگ سرد بوده و برابر با ۱۸ ماه می باشد، متراژ خط کشی از نوع گرم حدود دویست هزار متر طول پیش بینی شده است.

از صبر و شکیبایی و همکاری شهروندان محترم و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در طول انجام خط کشی تشکر و قدردانی نموده، و از رانندگان عزیز تقاضا داریم با حرکت در بین خطوط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خودشان را در کاهش تصادفات ایفا نمایند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up