• شناسه خبر : 32963
  • تاریخ انتشار : 15 مرداد 1399 - 05:35

طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت ۱۶ مرداد، چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، از جهادگران نمونه جهاددانشگاهی استان اردبیل تجلیل شد.

کار جهادی

رئیس جهادانشگاهی استان اردبیل ضمن تبریک سالروز تشکیل جهاددانشگاهی و تقدیر و تشکر از تلاش‌های جهادگران این واحد برای پیشبرد اهداف این نهاد گفت: این نهاد انقلابی در طول چهل سال گذشته گام‌های تاثیرگذاری در توسعه حوزه‌های مختلف کشور برداشته است.

مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه روحیه انقلابی و جهادی جهاددانشگاهی در پیشبرد اهداف کشور نقش بسزایی داشته است، اظهار کرد: این نهاد سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های علمی و فعالیت‌های فناورانه خود بخشی از نیازهای کشور را در روزهای تحریم‌های ظالمانه رفع کند.

رئیس جهادانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد انقلابی با در هم آمیختن علم و صنعت توانسته بسیاری از نیازهای کشور را برطرف سازد، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، آیین سالگرد این نهاد ‌انقلابی در سال‌جاری در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان و تشریح دستاورد‌های جهاددانشگاهی در نشست خبری به صورت مجازی انجام گرفت.

‌گفتنی است در مراسم چهلمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی، از محمد علیزاده، معاون پشتیبانی واحد اردبیل به عنوان جهادگر نمونه کشوری و سیده صغری جوادی، رحیم علیزاده، محسن بابلانی، میثم محمدی، حسین زمانپور و فردین محمودی، به عنوان جهادگر نمونه واحد استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up