• شناسه خبر : 33248
  • تاریخ انتشار : 20 مرداد 1399 - 02:54

استاندار اردبیل گفت: ۸ شهرک کشاورزی، دامپروری و گلخانه‌ای که ۱۲ سال راکد مانده بودند از سه سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفته‌اند.

اکبر بهنام جو

اکبر بهنامجو  در دیدار با مسئولین جهاد کشاورزی اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مطالعات تفصیلی و دقیق برای ۱۲ هزار هکتار از اراضی شیب‌دار ملی و زراعی خلخال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اردبیل جایگاه ممتاز کشور در جذب اعتبار مکانیزاسیون کشور به خود اختصاص داده و خوشبختانه در اجرای طرح‌های آبیاری نوین نیز نقش شایانی ایفا کرده است که امیدواریم در این زمینه مسئولین مربوطه حمایت‌های لازم را انجام دهند.

بهنامجو تصریح کرد: در حال حاضر ۸ شهرک کشاورزی، دامپروری و گلخانه‌ای که ۱۲ سال راکد مانده بودند از سه سال گذشته فعالیت خود را از سر گرفته‌اند که این موضوع در استان اردبیل که دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است باید توسعه یابد.

وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین مجتمع گلخانه‌ای کشور با مساحت ۱۰۰ هزار و ۶۰۰ هکتار در شمال استان نیز در حال اجرا است و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیشبرد پروژه‌های شهرک کشاورزی و مجتمع گلخانه‌ای در استان در حال انجام است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up