• شناسه خبر : 33349
  • تاریخ انتشار : 21 مرداد 1399 - 12:16

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی از آغاز عملیات اجرایی چهار خطه جاده گرمی – بیله‌سوار خبر داد.

پروژه احداث جاده و بزرگراه
حامد فتوحی در بازدید از پروژه‌های راهسازی گرمی افزود: پروژه  مجموع طول این پروژه  ۳۸.۵ کیلومتر است که حدود ۱۵ کیلومتر آن در حوزه شهرستان گرمی قرار دارد و برای اجرای پنج کیلومتر مذکور ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی از تکمیل جاده چهارخطه  رضی – امیرکندی در محدوده روستای هفت چشمه  با اعتباری بالغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، بهسازی و آسفالت مسیر گرمی – موران به طول ۵.۲ کیلومتر و محدوده روستای پرچین تا سه راهی آزادلو به طول ۱.۲ کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر ۳میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال خبر داد.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گرمی اضافه کرد: ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی داش‌دیبی – اوماسلان به طول ۹ کیلومتر و احداث پل باکس روستای داش دیبی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی دیزج – غفارکندی به طول ۶ کیلومتر با هزینه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال ، ادامه بهسازی و آسفالت راه روستایی چنار – خروسلو بطول ۸.۵ کیلومتر با هزینه  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و تکمیل ۴.۵ کیلومتر و احداث  پل دالی ۸ متری قربانلو – جهانگیرلو با هفت میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته انجام شده است.
فتوحی ادامه داد: با تلاش پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی استان اردبیل سال گذشته همچنین با هزینه بالغ بر ۲۷میلیارد ریال تکمیل بهسازی و آسفالت ریزی راه روستایی شکرلو- بابی‌کندی به طول ۳.۵ کیلومتر، وانستانق به طول ۲.۵ کیلومتر  و  جبیلو – عسگرخانلو به طول ۲.۷ کیلومتر انجام شد.
وی احداث پل باکس راه روستایی آقامحمدبیگلو – کدخدالو به طول ۲۲ متر و با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ، تکمیل ساختمان معلولان گرمی شامل دیوارچینی و پارتیشن‌بندی و همچنین اجرای سقف و ایزوگام با ۶ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار را از دیگر پروژه های اجرا شده در شهرستان گرمی ذکر کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up