• شناسه خبر : 33784
  • تاریخ انتشار : 26 مرداد 1399 - 02:26

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ساخت ۶ پروژه آموزشی از محل پویش ملی طرح آجر به آجر در استان شروع شده است.

مسکن

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: ساخت ۶ پروژه آموزشی از محل پویش ملی طرح آجر به آجر در استان شروع شده است.

دولت لطفی ۲۶ مرداد در جلسه شورای پروژه مهر استان اظهار کرد: با تبلیغات وسیع استانی که در خصوص پویش ملی طرح آجر به آجر انجام شده است توانستیم، ساخت ۶ پروژه آموزشی از همین محل با ۴۳ کلاس درس را در استان آغاز کنیم.

لطفی با اشاره به تشریح طرح آجر به آجر با اهداف مادی و معنوی این طرح اضافه کرد: افراد زیادی در جامعه با روحیات خیری وجود دارند که به دلایل مختلفی تاکنون قدم در این عرصه ننهاده‌اند که طرح آجر به آجر عرصه را برای حضور و مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی میسر کرده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل در راستای گسترش طرح آجر به آجر نیز یادآور شد: در صورتی که تمامی نهادها در حد توان خود به گسترش این طرح در جامعه و تشویق خیرین به مشارکت در آن کنند، شاهد مشارکت عظیمی از مردم استان در این طرح و رفع مشکلات فضاهای آموزشی در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به فضای آموزشی موجود در استان و کشور گفت: سرانه متوسط فضای آموزشی در استان ۵٫۷۶ مترمربع است به طوری که این آمار در سطح کشور ۵٫۱۸ متربع می‌باشد.

لطفی با بیان اینکه استان اردبیل ۵۸/۰ متر مربع نسبت به سرانه متوسط فضای آموزشی کشور در وضعیت بهتری قرار دارد، تصریح کرد: استاندارد سرانه فضای آموزشی ۸٫۳۹ مترمربع می باشد که استان اردبیل ۲٫۶۳ مترمربع از این استاندارد فاصله دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up