• شناسه خبر : 34073
  • تاریخ انتشار : 29 مرداد 1399 - 02:27

معاون اوقاف و امور خیریه کشور گفت: پیگیر ساماندهی املاک وقفی در سطح استان اردبیل هستیم و باید از ظرفیت‌های این سازمان برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

مسکن

علیرضا هوشیار ظهر امروز در جلسه کمیسیون املاک و مستغلات موقوفات اظهار کرد: کمیسیون املاک در اداره اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تشکیل شده و به جد پیگیر ساماندهی املاک وقفی در سطح استان هستیم.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های اوقاف و امور خیریه اردبیل برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف استفاده کرد.

معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: زمین‌های زراعی زیادی در اختیار اوقاف استان اردبیل است و آمادگی داریم که زنجیره تولید کشاورزی در سطح استان را با استفاده از ظرفیت‌های علمی ایجاد نماییم.

وی تشریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی موقوفات و افزایش بهره‌وری وقف به تولید و اشتغال کشور کمک فراوانی می‌کند و بایستی از ظرفیت موقوفاتی که قابل سرمایه‌گذاری هستند به درستی استفاده شود که در این راستا از طرح‌های اقتصادی و دانش بنیان استقبال می‌کنیم.

هوشیار بیان داشت: ساخت محیط‌های مناسب فرهنگی برای تمامی مجاوران و زائران آستان مقدس امامزادگان ضروری است و از تمامی مدیران استان تقاضا داریم نسبت به ترویج سنت حسنه وقف و کارکردهای آن با توجه به نیازهای امروز جامعه اهتمام ورزند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون مدیریت منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ضمن بازدید از بقاع متبرکه شهر اردبیل، از پروژه‌های عمرانی زائرسرای امامزاده ابوالقاسم(ع) سرعین نیز بازدید و در جریان پیشرفت پروژه قرار گرفت.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up