• شناسه خبر : 34477
  • تاریخ انتشار : 01 شهریور 1399 - 08:50

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر گفت: ۶۶۰میلیون ریال در قالب کمک‌های مومنانه از سوی آموزش و پرورش شهرستان جمع آوری و در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت.

سرویس مدرسه
نوریزاده،  نیز در این جلسه اظهار کرد: ۶۶۰میلیون ریال در قالب کمک‌های مومنانه از سوی آموزش و پرورش شهرستان جمع آوری و در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت.
وی افزود: در آستانه آغاز سال‌تحصیلی جدید با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با اصناف و خیرین، نیازمندی‌های دانش آموزان بی‌بضاعف تامین و در اختیار این عزیزان قرار خواهد گرفت.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: کتب درسی دانش آموزان آماده توزیع در بین مدارس است که تا آغاز سال‌تحصیلی جدید کتب درسی توزیع و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.
وی به وضعیت ساختمان مدارس شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و اذعان داشت: به‌دلیل قدمت ساختمان برخی مدارس مناسب نبوده و نیازمند تعمیر و بازسازی است.
نوریزاده به اقدامات فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: آموزش وپرورش شهرستان مشگین شهر در حوزه قرآن، نماز و عترت و سطح علمی در سطح استان جایگاه چهارم را دارد که با تلاش همکاران اقدامات مناسبی در این حوزه‌ها انجام شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up