• شناسه خبر : 34929
  • تاریخ انتشار : 07 شهریور 1399 - 11:30

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه در سفر به اردبیل از افتتاح موزه دفاع مقدس اردبیل دهه فجر خبرداد.

دفاع مقدس

سعید جغتایی  رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه در سفر به اردبیل از افتتاح  موزه دفاع مقدس اردبیل دهه فجر خبرداد گفت:سازمان برنامه و بودجه ۶ میلیارد تومان از محل اسناد، ۵ میلیارد تومان از طریق توازن و ۶ میلیارد تومان را نیز به صورت نقد برای پروژه موزه دفاع مقدس اردبیل تامین می‌کند تا با مجموع ۱۷ میلیارد تومان این پروژه تا دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.

وی به ضرورت تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار ۴ میلیارد تومانی سال گذشته از طریق بنیاد حفظ آثار به این مجموعه تاکید کرد و افزود: بنیاد باید اعتبار ۱۰۰ درصدی این پروژه را تخصیص دهد.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه دربازدید چندین پروژه عمرانی در شهر اردبیل به همراه استاندار اردبیل بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان اعتباری را برای پروژه‌های عمران شهری تخصیص نمی‌دهد ولی به شکل استثنائی برای پل قدس ۳۶ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص می‌یابد.

جغتایی خاطرنشان کرد: پل قدس با پیشرفت ۶۴ درصد به همت شهرداری اردبیل در حال اجراست و ما نسبت به تامین اعتبار  پل قدس اقدام کردیم تا این پروژه سرعت عمل بیشتری به خود بگیرد.

وی به علل تاخیر اجرای این پروژه به دلیل افزایش قیمت میلگرد اشاره و خاطرنشان کرد: خود شهرداری نیز باید از محل اعتبارات و تسهیلات به تکمیل این پروژه تا دهه فجر کمک کند.

رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه افزود: در دو مرحله میلگرد خریداری شده از محل اعتبارات اختصاص یافته از طرف سازمان برنامه و بودجه به میزان ۲۳۰۰ تن تحویل شهرداری خواهد شد تا هرچه سریعتر پل قدس به مرحله نهایی برسد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up