• شناسه خبر : 35314
  • تاریخ انتشار : 12 شهریور 1399 - 01:49

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح‌های نظارتی ویژه برای بازرسی از واحد‌های نانوایی آغاز شد.

نانوایی

 

رامین صادقی با تاکید بر اینکه تمام واحد‌های نانوایی مکلف به نصب نرخنامه در معرض دید عموم هستند گفت: کم فروشی در وزن چانه، عدم نصب قیمت‌های مصوب و نرخنامه، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و پرونده تخلف پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون در قالب طرح ویژه بازرسی و نظارت بر عملکرد واحد‌های نانوایی از سوی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طی یک ماه گذشته حدود یک هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی در مرکز استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: پرونده واحد‌های متخلف در مدت یاد شده به تعداد ۹۵ فقره به ارزش بالغ بر ۱۹۶ میلیون ریال تنظیم شده و اقدامات نظارتی در قالب بازرسی‌های مشترک به صورت روزانه ادامه داشته و گشت‌های مشترک بازرسی با حضور سایر دستگاه‌های مرتبط کماکان در دستور کار قرار دارد.

صادقی افزود: بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان طرح‌های نظارتی ویژه برای بازرسی از واحد‌های نانوایی را آغاز نموده و در این راستا همه نانوایی‌های استان از نظر کیفیت پخت نان، وزن چانه، رعایت قیمت‌های مصوب انواع نان و … بازرسی می‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: اولویت اصلی نانوایان توجه به کیفیت نان و مهمتر از آن رعایت نکات بهداشتی در هنگام تهیه و پخت نان است لذا نانوایی‌هایی که موارد فوق را رعایت می‌کنند سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به نحو شایسته از زحمات آن‌ها قدردانی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: تشدید برخورد با نانوایان متخلف کماکان ادامه دارد و شهروندان عزیز از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴، می‌توانند نسبت به ثبت شکایت خود در این زمینه اقدام کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up