• شناسه خبر : 36352
  • تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 12:12

استاندار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های راهسازی در سراسر استان با جدیت دنبال می‌شود.

جاده بزرگراه

 

اکبر بهنام‌جو در بازدید از پروژه‌های راهسازی شهرستان نمین اظهار داشت: اجرای پروژه‌های راهسازی در سراسر استان با جدیت دنبال می‌شود و در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان کارگاه‌های راهسازی فعال بوده و چهار خطه کردن جاده‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای متعدد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل تسهیلات و اعتبارات مناسبی برای رونق پروژه‌های راهسازی اختصاص یافته است، افزود: توسعه راه‌های مواصلاتی استان بعنوان مهمترین زیرساخت عمران و آبادانی منطقه از اولویت‌های مهم برنامه‌ریزی توسعه استان است که با تکمیل آنها مسیر توسعه اقتصادی منطقه هموار می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: احداث بزرگراه نیر به سراب در حال مناقصه و انتخاب پیمانکار است و در محور اردبیل تا سرچم نیز که به طول ۱۷۴ کیلومتر است، کار اجرایی با سرعت در حال انجام می‌باشد و همچنین در هفته آینده حفاری تونل کنار گذر حیران آغاز می‌شود و براساس تعهد پیمانکار این تونل تا هشت ماه آینده تکمیل می‌شود.

بهنام‌جو ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: فاز اول موزه دفاع مقدس با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان به بهره‎برداری می‎رسد و برای اجرای فاز بعدی این موزه نیز ۲۳ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شده که تا پایان سال تکمیل می‌شود.

وی افزود: حراست از ارزش‌های دفاع مقدس در قالب این موزه برای انتقال به آیندگان از وظایف ماست، و برای بقا این کار نرم‌افزاری و آثار شهدا توسط سپاه تجهیز می‌شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up