• شناسه خبر : 36887
  • تاریخ انتشار : 06 مهر 1399 - 04:33

مدیر پروژه اطلاع‌رسانی طرح احیا و تعادل‌بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از برگزاری طرح سواد آبی در بستر مجازی در اردبیل خبر داد.

آبنما

 

اباصلت ابراهیمی افزود: طرح سواد آبی در قالب طرح داناب برای پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و سواد آبی در قالب فصل اول کتاب انسان و محیط زیست ویژه پایه یازدهم، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و توسط مشاور طرح برای سال تحصیلی جدید به صورت مجازی دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم افزایش سواد آبی در موضوعات ارزش حیاتی آب، ارزش اقتصادی آب و ارزش فرهنگی و مذهبی آب، به محوریت ناجیان آب در این طرح تاکید کرد و گفت: این طرح در بستر فضای مجازی با مشارکت معلمان و مدیران مدارس در شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نیر و نمین برگزار می‌شود.

ابراهیمی اظهارداشت: برگزاری مسابقه سواد آبی، به روز رسانی سایت داناب، تولید انیمیشن به زبان آذری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های اطلاع‌رسانی طرح احیا و تعادل‌بخشی در ماه‌های آتی خواهد بود.

مدیر پروژه اطلاع‌رسانی طرح احیا و تعادل‌بخشی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: برنامه‌های پروژه اطلاع‌رسانی تعادل‌بخشی با رویکرد اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه هدف در قالب ۱۲ برنامه ها ابلاغ شد.

وی گفت: سامانه mcdm در همین راستا برای رصد فعالیت‌های اطلاع‌رسانی تعادل‌بخشی تشکیل شده و با همراهی مسئولان و مردم سطح آگاهی‌بخشی به جایگاه و وضعیت ارتقا یافته و مصرف آب در بخش‌های مختلف شرب ، صنعت و کشاورزی بهینه خواهد شد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up