• شناسه خبر : 37047
  • تاریخ انتشار : 08 مهر 1399 - 01:34

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا ستودنی است و باید شهدا را به عنوان الگوی نمونه برای جوانان معرفی کرد.

سعید اوحدی ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در اردبیل اظهار داشت: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا ستودنی است و باید شهدا را به عنوان الگوی نمونه برای جوانان معرفی کرد.

وی با اشاره به این که آرزوی سلامتی برای خانواده‌های معظم شهدا داریم بیان کرد: مردم و مسئولان در قبال رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئول هستند و در این زمینه باید با حفظ شأن و احترام خانواده‌های معظم شهدا اقدام شود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمات و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نباید هیچ گاه کمرنگ و به فراموشی سپرده شود و در این زمینه باید به عنوان یک الگوی بارز و نمونه این چنین شخصیت‌ها را در جامعه به همگان بشناسانیم.

اوحدی ادامه داد: ارج نهادن به جامعه ایثارگری‌ها به عنوان یک اولویت اساسی است که باید در راستای دستیابی به عزت و سربلندی در کشور ازخودگذشتگی و بزرگواری را در جامعه ترویج داده و به اهداف خود در راستای ترویج ایثار و شهادت دست یابیم.

وی بیان کرد: عزت، عظمت و اقتدار کشورمان را در سایه تلاش‌ها و رشادت‌های شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها به دست آورده‌ایم و مدیون آنان هستیم که هستی و داشته‌هایشان که فرزندانشان است را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و این فداکاری هیچ گاه نباید فراموش شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up