• شناسه خبر : 37066
  • تاریخ انتشار : 08 مهر 1399 - 06:44

فرماندار اردبیل گفت: جمع آوری نخاله‌های شهری در اردبیل با جدیت انجام می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

پسماند زباله

 

مسعود امامی‌یگانه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اردبیل اظهار داشت: جمع آوری نخاله‌های شهری در اردبیل با جدیت انجام می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.

وی اقدامات انجام شده در جمع‌آوری نخاله‌های ورودی شهر را خوب ارزیابی کرد و افزود: براساس تصمیم گرفته شده تاپایان آذز ماه باید نخاله های ورودی شهر اردبیل به طور کامل جمع آوری شود.

فرماندار اردبیل گفت: بازدیدهایی با حضور دادستان عمومی و انقلاب اردبیل و دستگاه‌های مربوطه از محل دفن زباله اردبیل و ورودی‌های شهر اردبیل به طور مداوم صورت گرفته است و اولویت پاکسازی شهر از نخاله‌های شهری است و باید اقدامات در این زمینه همچنان با جدیت انجام شود.

امامی‌یگانه از ساماندهی محل دفن زباله اردبیل در طالب قشلاقی خبرداد و گفت: باید ساماندهی محل شیر آبه نیر به طور ویژه اجرایی شود تا دغدغه‌های موجود در این حوزه برطرف شود.

وی همچنین خواستار ورود جدی به جمع‌آوری نخاله‌های ورودی شهر هیرشد و افزود: در این زمینه نیز باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

فرماندار اردبیل بیان کرد: باید مکانیزم جمع‌آوری نخاله‌های داخل شهر نیز طراحی شود تا براساس این مکانیزم اقدامات و تدابیر لازم انجام شود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up