• شناسه خبر : 37374
  • تاریخ انتشار : 13 مهر 1399 - 02:30

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نخستین همایش ملی اربعین به صورت حضوری و مجازی به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

دانشگاه محقق

عزیز حبیبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: نخستین همایش ملی اربعین به صورت حضوری و مجازی به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی با اشاره به این که این مراسم ۱۵ مهر ماه رأس ساعت ۹ برگزار می‌شود گفت: عنوان این همایش «اعتلای نهضت حسینی و تحقق تمدن نوین اسلامی» است که به صورت زنده از فضای مجازی پخش می‌شود و سخنرانان جزو اساتید برتر کشوری خواهند بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس‌ا‌‌لله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این مراسم سخنرانی می‌کنند.

حبیبی گفت: شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی pr_uma@ نیز برای علاقه‌مندان شرکت در این مراسم به صورت مجازی در نظر گرفته شده که از متولیان اجرایی و برگزارکنندگان این مراسم انتظار می‌رود نهایت سعی و تلاش خود را برای برگزاری این مراسم به شکل شایسته انجام دهند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز اظهار کرد: تا جان داریم راه شهدای کربلا را ادامه می‌دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up