• شناسه خبر : 38848
  • تاریخ انتشار : 03 آبان 1399 - 01:26

داود شایقی افزود: اتمام و تکمیل بموقع این پروژه در اولویت دولت است و سعی می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد. وی اضافه کرد:…

داوود شایقی

داود شایقی افزود: اتمام و تکمیل بموقع این پروژه در اولویت دولت است و سعی می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: دولت اعتبار لازم برای این پروژه اختصاص داده و بقیه اعتبارات موردنیاز هم از طریق فاینانس بانک ملی قابل تامین است.

شایقی گفت:‌ در سه سال اخیر ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از طریق منابع بانک و هشت هزار میلیارد ریال نیز از طریق منابع ملی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به راه‌های اصلی استان اردبیل افزود: اعتبارات خوبی برای راه‌های اصلی این استان اختصاص داده شده بطوریکه برای چهار خطه شدن راه‌ها ردیف اعتباری ویژه‌ای اختصاص یافته است.

شایقی اضافه کرد: برای چهار خطه شدن مسیر اردبیل – سرچم یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که در صورت تحقق شاهد تسریع پروژه در این مسیر خواهیم بود.

وی ادامه داد: از محل سفر رئیس جمهوری، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه هم بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه راه‌ها تخصیص می‌یابد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تدوین سند توسعه استان را یادآور شد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، سند توسعه و اشتغال ۶۰۰ روستای استان اردبیل تدوین می‌شود.

وی گفت: طرح توسعه و اشتغال ۶۴۵ روستای بالای ۴۰ خانوار استان در مدت پنج سال انجام می‌شود که با گذشت سه سال برای ۳۷۵ روستای استان این برنامه تهیه و تدوین شده و در ۲ سال آینده نیز این مطالعات همچنان ادامه دارد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up