• شناسه خبر : 39670
  • تاریخ انتشار : 12 آبان 1399 - 01:38

حسین دشتی با اشاره به اینکه نیکوکاران اردبیلی در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» بیش از هشت میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک…

محرومیت

حسین دشتی با اشاره به اینکه نیکوکاران اردبیلی در مرحله نخست رزمایش «ایران همدل» بیش از هشت میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده بودند، گفت: مرحله نخست این رزمایش با عنوان «اطعام مهدوی» و در ماه مبارک رمضان برگزار شد که همچون سنوات گذشته شاهد کمک‌های مردمی برای دستگیری از فقرا و نیازمندان بودیم.

وی با اعلام اینکه در مرحله دوم رزمایش «ایران همدل» نیز هم‌استانی‌های نیکوکار حدود پنج میلیارد تومان به صورت نقدی و تهیه سبدکالا کمک کرده‌اند، بیان کرد: مرحله دوم این رزمایش هم در قالب طرح «اطعام حسینی و احسان حسینی» برگزار شد که عزاداران نیکوکار استان اردبیل در ماه‌های محرم و صفر کمک‌های خود را به دست نیازمندان رساندند.

دشتی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف رزمایش «ایران همدل» یاری‌رسانی به فقرا و به خصوص اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا است، افزود: به دلیل وضعیت اقتصادی جامعه در شرایط سخت کرونایی، کمیته امداد استان اردبیل با اتخاذ تمهیدات لازم و با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی همسو گام‌های موثری را برای رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت جامعه برداشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه هم‌اکنون در مرحله سوم اجرای رزمایش «ایران همدل» قرار داریم، گفت: این مرحله نیز در قالب «هر کارمند یک حامی» در حال برگزاری است که با یاری دستگاه‌های اجرایی درصدد هستیم تمامی ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را از یاری حامیان نیکوکار بهره‌مند سازیم.

وی با بیان اینکه در قالب طرح «هر کارمند یک حامی» تاکنون ۸۶۰۰ حامی به جمع حامیان استان اردبیل پیوسته‌اند، افزود: ۱۹۰۰ یتیم و حدود ۵۰۰۰ هزار فرزند محسنین چشم انتظار کمک‌های حامیان هستند تا بتوانند پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

دشتی در ادامه سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق(ع)، بیان کرد: در «هفته وحدت» برنامه‌های ویژ‌ه‌ای را به خصوص در بخش‌های «عنبران» و «خروش رستم» که بیشترین خانوار اهل تسنن استان اردبیل در آنجا ساکن هستند برگزار خواهیم کرد تا بیش از پیش شاهد نوعدوستی‌ها و برادری‌ها باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های حمایتی و فرهنگی این نهاد در «هفته وحدت»، گفت: به لحاظ تقارن این ایام با «۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» برنامه‌های کمیته امداد استان اردبیل نیز بر مبنای آن اجرا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه واگذاری یک باب مسکن مددجویی در بخش «عنبران» از جمله برنامه‌های این نهاد در «هفته وحدت» بوده است، بیان کرد: توزیع ۸۰۰ سبدکالا در بین خانوار تحت حمایت، تعمیر منازل مددجویی و ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای مددجویان در بخش «عنبران» از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول مراحل نخست و دوم رزمایش «ایران همدل» بوده است.

دشتی با اشاره به توزیع ۵۰۰ سبدکالا در بخش «خورش رستم» در طول اجرای این رزمایش، افزود: در طول «هفته وحدت» خدمات گسترده‌ای به مددجویان ساکن در این منطقه ارائه خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت هستیم، گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی #۰۴۵*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ به آسان‌ترین شکل ممکن و با گوشی همراه خود به یاری خانوار تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب‌پذیر استان اردبیل بشتابند.
انتهای پیام



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up