• شناسه خبر : 41438
  • تاریخ انتشار : 01 آذر 1399 - 06:32

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: سامانه برق من در راستای حذف مراجعات حضوری راه اندازی شد.

حسین قدیمی

 

حسین قدیمی بیان کرد: به منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک، حذف مراجعات حضوری، حفظ سلامت جان هم استانی های عزیز در شرایط موجود بیماری کرونا، خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

وی افزود: هم استانی های عزیز می توانند با نصب اپلیکیشن برق من در گوشی همراه خود و با ثبت شناسه ۱۳ رقمی قبض برق خود، خدمات صورتحساب، از قبیل : مشاهده آخرین قبض ، تغییر نام ، اصلاح نام و سایر موارد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و تنها از طریق گوشی تلفن همراه انجام دهند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: همچنین مشترکان محترم می توانند با این سامانه نمایش اطلاعات و وضعیت آخرین قبض، امکان پرداخت آنی قبض، ثبت قرائت توسط مشترک (خوداظهاری)، ثبت خاموشی ها، ثبت خسارت وارده و سایر خدمات صنعت برق بهره مند شوند.

قدیمی با بیان اینکه در این اپلیکیشن قابلیت ثبت اعلام خاموشی و مسائل حوزه فنی نیز وجود دارد، افزود: از عموم مردم سطح استان درخواست می شود جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و راحتی خود به شرکت توزیع برق استان مراجعه نکرده و خدمات حوزه برق را از طریق نصب این اپلیکیشن پیگیری و دریافت کنند.

وی افزود:سامانه موبایلی« برق من » که برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس طراحی شده و قابل دانلود از کافه بازار، سایت شرکت توزیع برق استان اردبیل : www.aped.ir می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل

تاکید کرد: به دلیل افزایش واگیری بیماری کرونا، یکی از بهترین روش های دسترسی به خدمات صنعت برق ارائه خدمت به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت شرکت و همچنین اپلیکیشن برق من است.

قدیمی اضافه کرد: در” اپلیکیشن برق من ” هم استانی های عزیز حتی بدون تماس با شماره ۱۲۱ می توانند ثبت خاموشی، حادثه یا پیگیری موارد درخواستی را انجام دهند.

وی افزود: در صورت عدم دسترسی به اینترنت ، مشترکان استان اردبیل همانند گذشته، می توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۱ خاموشی، حوادث و درخواستهای خود را اعلام نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود : همچنین برای اعلام انتقاد ، پیشنهاد و یا شکایت بعد از شماره گیری ۱۲۱ کلید ۳ را شماره گیری نموده و درخواستهای خود را در رابطه با برق بیان نمایند تا بعد از شنود پیامهای رسیده و رسیدگی کارشناسان مربوطه به درخواستهای مشترکان رسیدگی و پاسخ داده شود.

 



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up