• شناسه خبر : 41906
  • تاریخ انتشار : 06 آذر 1399 - 09:01

جلسه محاکمه پسر جوانی که در اقدامی هولناک خواهرش را با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رسانده بود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به‌ صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

دادگاه

جلسه محاکمه پسر جوانی که در اقدامی هولناک خواهرش را با ۲۵ ضربه چاقو به قتل رسانده بود در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به‌ صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

با اعلام خبر قتل زنی جوان به مأموران کلانتری پیدا کردن سرنخ آغاز شد و مأموران بلافاصله به محل جنایت رفتند.

آنها با جسد خونین زن ۳۲ ساله‌ای در خانه روبه‌رو شدند و کنار جسد چند چاقو پیدا کردند.

به دستور بازپرس کشیک قتل جسد سارا به پزشکی قانونی منتقل شد و گزارش‌ها نشان داد که این زن با ۲۵ ضربه چاقو به ناحیه گردن و قلب و سینه جان باخته است.

برادر ۲۰ ساله مقتول به‌ نام میثم که با پلیس تماس گرفته بود ضمن اعتراف به قتل خواهرش در بازجویی‌ها گفت: حدود یک سالی بود که خواهرم از شوهرش قهر کرده و به خانه پدری‌ برگشته بود اما از مدتی قبل به رفتارهای او مشکوک شده بودم. به همین خاطر مخفیانه نرم افزاری روی تلفنش نصب کردم و متوجه شدم روابط نامناسبی دارد.

روز حادثه اعضای خانواده‌مان برای تفریح به باغی رفتند اما خواهرم همراهشان نرفت. صبح با هم صبحانه‌ خوردیم اما ساعتی بعد متوجه پیام‌هایی از یک مرد ناشناس شدم و دیدم خواهرم برای عصر با او قرار گذاشت به خاطر همین من بشدت عصبانی شدم.

حدود ساعت ۲ بعدازظهر بود که به او گفتم حق ندارد از خانه بیرون برود اما توجهی نکرد من هم از کشوی آشپزخانه یک چاقو برداشتم و به جانش افتادم، بعد لباس هایم را که خونی شده بود عوض کردم و در تماس با پلیس خودم را معرفی کردم.

به دنبال اعتراف میثم به قتلی که مرتکب شده بود با صدور کیفرخواست از سوی دادستانی کرج به اتهام قتل عمد روانه ندامتگاه مرکزی کرج شد.

در دادگاه چه گذشت؟

سرانجام صبح سه‌شنبه پرونده این جنایت در شعبه یکم دادگاه کیفری روی میز قاضی قیومی رئیس دادگاه قرار گرفت.

در آغاز جلسه دادگاه نماینده دادستان که در جلسه دادگاه حضور داشت متن کیفرخواست را خواند سپس پدر و مادر مقتول در جایگاه ایستادند و رضایت خود را نسبت به پسرشان مطرح کردند اما همسر مقتول که به‌ عنوان قیم دو دختر کوچک وی در دادگاه حاضر شده بود برای برادرزنش درخواست قصاص کرد.

آنگاه متهم از زندان در مقابل تفهیم اتهام قاضی قیومی گفت: من اتهام قتل خواهرم را قبول دارم.

در ادامه جلسه دادگاه قاضی قیومی از همسر مقتول خواست درباره درخواست قصاص خود قدری بیشتر تأمل کند همچنین پدر مقتول نیز اظهار داشت که دخترش قبل از قتل و زمانی که به خانه وی برگشته بود در خواست دریافت مهریه‌اش را داشته که از دادگاه خواست به این موضوع هم توجه داشته باشند. بدین ترتیب قضات با دادن فرصتی دو ماهه به طرفین از آنها خواستند در صورت امکان بیشتر به درخواست‌های خود فکر کنند.

بدین ترتیب پس از پایان اظهارات طرفین ختم جلسه از سوی رئیس دادگاه اعلام شد.

روزنامه ایران



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up