• شناسه خبر : 42209
  • تاریخ انتشار : 10 آذر 1399 - 01:18

اکبر صمدی ۱۰ آذر در جلسه مدیریت و کنترل بیماری کرونا در مشگین‌شهر اظهار کرد: در شهرستان مشگین‌شهر و در دومین هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی،…

پلمب

اکبر صمدی ۱۰ آذر در جلسه مدیریت و کنترل بیماری کرونا در مشگین‌شهر اظهار کرد: در شهرستان مشگین‌شهر و در دومین هفته اعمال محدودیت‌های کرونایی، شرایط سختگیرانه اعمال می‌شود تا با تشدید این اوضاع نسبت به کنترل بیماری کرونا اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته در شهرستان مشگین‌شهر ۱۰ نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند و وضعیت قرمزی را در این شهرستان شاهد هستیم.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: ما به دنبال اعمال مدیریت جامع کنترل هوشمند در مشگین‌شهر هستیم تا از تردد نابجای افراد و خودروها جلوگیری شده و به نوعی اصناف درجه دو و سه به شکل کامل تعطیل شوند.

صمدی افزود: در راستای اعمال محدودیت برای فعالیت صنوف مختلف در یک هفته گذشته بیش از ۱۰۰ اخطار به اماکن و صنف‌های مختلف ارائه شده و ۴۵۷ واحد صنفی نیز به دنبال تخلفات مکرر کرونایی پلمب شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هرگونه بی‌تفاوتی شهروندان به این موضوع آثار خسارت‌باری را به همراه خواهد داشت و ما شاهد تشدید وضعیت کرونا در شهرستان مشگین‌شهر خواهیم بود.

صمدی اضافه کرد: در حال حاضر در این شهرستان ۷۷ بیمار کرونایی بستری شدند که اگر مردم الزامات و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت به مراتب بدتر شده و امکان ارائه خدمات در بیمارستان‌ها نخواهد بود.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در شهرستان مشگین‌شهر بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند و تمام تلاش ما بر این است تا با اعمال محدودیت‌ها و مراقبت‌های لازم جلوی انتشار و شیوع بیماری گرفته شود.

کیت ویروس کرونا

صمدی به اجرای مناسب طرح ملی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنترل بیماری کرونا به صورت خانواده‌محور و محله‌محور اشاره کرد و گفت: تمام تلاشمان بر این است تا در قالب این طرح افراد مشکوک به بیماری مورد تست و ارزیابی قرار گرفته و در صورت ابتلا به کرونا به شکل خانگی قرنطینه شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا شرایط موجود را به نحوی مدیریت کنیم تا بیش از این بیماری کرونا مردم مشگین‌شهر را دچار آسیب و ضرر و زیان نکند.

فرماندار مشگین‌شهر از شهروندان خواست از ترددهای نابجا در سطح شهر پرهیز کرده و اعمال محدودیت‌ها را جدی بگیرند چرا که اگر مردم در زدن ماسک، شستن مرتب دست و رعایت فاصله اجتماعی و دوری از تجمعات دقت نکنند، بیماری کرونا به این زودی‌ها دست بردار نخواهد بود.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up