• شناسه خبر : 42779
  • تاریخ انتشار : 17 آذر 1399 - 02:22

سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار داشت: گزارشی مبنی بر فعالیت تعدادی سایت قمار و شرط‌بندی از مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان‌یافته به دست…

شبکه ارتباطات سایبری

سرهنگ علی قهرمان طالع اظهار داشت: گزارشی مبنی بر فعالیت تعدادی سایت قمار و شرط‌بندی از مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان‌یافته به دست ما رسید که طی بررسی‌های اولیه مشخص شد این سایت‌ها از داخل ایران مدیریت می‌شوند.

وی ادامه داد: افسران سایبری پلیس فتا بلافاصله دست بکار شده و شروع به بررسی نحوه فعالیت این سایت‌ها کردند تا سرنخ‌های لازم را به دست آوردند و متهمان را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: کارآگاهان سایبری با انجام اقدامات فنی و پلیسی رد تمام کارت‌های بانکی که در تراکنش‌های این سایت دخیل بودند را شناسایی کردند و ضمن دعوت دارندگان آن‌ها به پلیس فتا ؛ متهمان اظهار داشتند کارت آن‌ها در قبال حقوق ماهیانه توسط فردی اجاره گرفته‌ شده و آن‌ها از این موضوع اطلاعی ندارند.

سرهنگ قهرمان طالع بیان کرد: مأموران با هماهنگی‌های لازم متهم اصلی پرونده را شناسایی و در یک عملیات سایبری وی را به همراه چندین کارت‌بانکی متعلق به افراد مختلف و تجهیزات هوشمند دستگیر و با تکمیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قراردادند.

این مقام انتظامی گفت: هم‌وطنان عزیز هوشیار باشند و به‌هیچ‌ وجه کارت‌ بانکی و مشخصات حساب خود را با عناوینی مثل بالا بردن گردش حساب، افزایش اعتبار بانکی، حقوق ماهیانه، اخذ وام و … در اختیار دیگران قرار ندهند.

این مقام مسئول بیان کرد: کاربران فضای مجازی می‌توانند جهت گزارش سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  گزارش کنند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up