• شناسه خبر : 42884
  • تاریخ انتشار : 18 آذر 1399 - 02:24

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای…

قاچاق کالا

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ و پیشگیری از آسیب‌های بلای خانمانسور اعتیاد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اردبیل موفق شدند در عملیاتی مقتدرانه ۵۰ کیلو و ۷۸۰ گرم شیشه را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با کشفیات به دست آمده یک سوداگر مرگ دستگیر و یک دستگاه سواری ال ۹۰ مورد استفاده او توقیف شده است افزود: سوداگر مرگ با تهیه محموله بزرگ شیشه از مرکز کشور، قصد انتقال آن به اردبیل را داشت که ناکام و در محور “سرچم” زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی استان از تلاش جهادی، همت مسئولانه و پشتکار متعهدانه پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و اعتیاد خبر داد و گفت: مشارکت مردم در این رابطه، توفیقات ناجا را تضمین می‌کند.

سردار حسینی در خاتمه با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی بیان کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

up